Jako że wiele osób pyta o to samo, czyli czy po zakupie od osoby A będzie miało normalnie realizowaną gwarancję w serwisie LG.
Otóż jeśli sprzedawcą jest komis to wystawiają zazwyczaj swoje paragony lub też wspomnianą Fakturę VAT Marża. Na ich podstawie nie można realizować gwarancji w serwisie LG ponieważ nie można na ich podstawie stwierdzić kiedy dokładnie telefon został zakupiony (taką fakturę wystawia się zazwyczaj na przedmioty używane ) np przez osobę która go sprzedała do komisu po wzięcie Nexusa z przedłużenia umowy.
Jeśli chcemy aby gwarancja była realizowana u oficjalnym serwisie LG w Mławie należy kupić telefon od osoby, która najlepiej dołącza paragon lub fakturę VAT od operatora (PLAY, Orange).
Aby móc też realizować gwarancję w serwisie LG w Polsce można kupić też Nexusa w jednym z dużych sklepów z elektroniką np Media Markt Komputronik, Saturn itp.
Jeżeli kupimy telefon za granicą np w Niemczech to gwarancja może być realizowana tylko i wyłącznie w tym kraju ( tam gdzie został zakupiony). Obecnie nie ma możliwości zrealizowania naprawy gwarancyjnej w serwisie LG w Polsce na podstawie dowodu zakupu w innym kraju niż Polska (dotyczy to też zakupów telefonów za pośrednictwem Google Play).
Możliwa jest jedynie naprawa odpłatna.
Jeżeli macie jakieś uwagi piszcie w postach poniżej.