Witaj,
Dzwonisz na infolinię DPD pod numerem telefonu: 22 571 52 52. Tam zgłaszasz chęć do wysłania telefonu do Regenersis, następnie Pan/Pani, przepytuje Cię o Twoje dane, oraz pyta o ilość telefonów, które chcesz wysłać. Po zakończonej rozmowie, kurier przyjeżdża w umówionym terminie, najczęściej na dzień następny pomiędzy 9-17. Nic nie płacisz, list przewozowy jest już gotowy, a obciążana za niego jest firma Regenersis.
Telefon wkładasz do oryginalnego lub zastępczego opakowania (bez znaczenia), w którym powinien znaleźć się telefon + podbita karta gwarancyjna lub Faktura VAT z numerem IMEI + Formularz ze strony Regenersis, który już zdążyliście zauważyć na stronie firmy.
Kurier pakuje Twoją paczkę z telefonem, w specjalną torbę foliową (kopertę kurierską), która służy za zabezpieczenie telefonu podczas transportu, czyli Ty nie musisz go w nic innego pakować jak w oryginalne lub zastępcze opakowanie. Nie dołączaj akcesoriów, jeżeli to nie ich dotyczy problem.
Co do formularza, większość pól jest niepotrzebnych w Waszym przypadku, jak i każdego użytkownika HTC.
Już Wam zobrazuję, co powinniście wypełnić:
Pole Klient, gdzie podajesz swoje dane adresowe.
Informacje o sprzęcie, które przepisujesz z tyłu opakowania telefonu.
Następnie w rubryce Gwarancja, zaznaczasz krzyżyk "TAK", bez konieczności podawania numeru owej karty.
Cała reszta typu rękojmia Cię nie interesuje, ponieważ i tak się tym nie przejmują i w przypadku gdy oddajesz telefon na reklamacje, nie ma to znaczenia.
Następnie wypełniasz rubrykę "Wyposażenie wysłane do serwisu", wszędzie zaznaczasz NIE, oprócz baterii (HTC One X/X+, HTC One/M8).
Kolejnym krokiem jest wypełnienie rubryki "Częstotliwość występowania usterki", gdzie najlepiej napisać "ciągła".
Widoczne uszkodzenia mechaniczne - w tym miejscu, należy napisać brak, jeżeli jest to zgodne ze stanem faktycznym.
W opisie usterki zaznaczasz, wszystko co uważasz, nie ma to większego znaczenia.
W rubryce uwagi dodatkowe/opis usterki - wylewasz wszystkie swoje żale na temat, problemów z Twoim telefonem
W rubryce informacja o kosztach naprawy i dane do faktury, możesz pozostawić puste, lub wpisać "NIE DOTYCZY"
Następnie zaznaczasz zgodę lub jej brak, na próbę odzyskania Twoich danych osobistych przechowywanych w telefonie. Tutaj najlepiej wybrać opcję NIE, a przed wysłaniem telefonu przywrócić ustawienia fabryczne.
Następnie w samym dole formularza, zaznaczasz TAK i podpisujesz w miejscu "Podpis Klienta".
Formularz, jak i telefon jest gotowy do wysłania 😉
W razie dodatkowych pytań - piszcie śmiało 🙂