Skocz do zawartości
Ajgor

Problem ze sprawdzaniem aktualizacji z poziomu telefonu.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Ajgor

    Jeżeli w ustawieniach telefonu wybiore Aktualizacje Systemowe. Wyświetla mi się komunikat "Sprawdzanie aktualizacji jest obecnie nie dostępne. Spróbuj ponownie później". Jeżeli wykonam podobną czynność na Xperi X10 to komunikat mówi o tym,że posiada się najnowsze oprogramowanie. Telefon mam z sieci Orange . Czy u was komunikat wygląda podobnie?

    Tapnięte z Motoroli Defy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie w defy z angielskim jezykiem, podaje ze mam aktualna wersje oprogramowania i aktalizacja nie jest potrzebna

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie tel. z Play tez działa

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Telefon z Euro - sprawdzanie aktualizacji nie działa (tak jak u kolegi Ajgor)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Ajgor

    Pan z Motorola Polska odpowiedział na moje pytanie. Problem tkwi w tym ,że niektóre Defy nie są jeszcze zarejestrowane na serwerze obsługującym aplikacje, muszą zaktualizować serwer. Problem w najbliższym czasie ma zostać zniwelowany .

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x