Witam.
Wiem, że temat jest znany, ale szukam porad jak pozbyć się tego problemu i co jest jego przyczyną.
Jednak po kolei:
Problem:
W momencie gdy pobierana jest aplikacja ze sklepu play - pasek postępu dojdzie do 100% - gdy powinna zacząć się instalacja aplikacji wywala błąd - plik pakietu jest nieprawidłowy.
Po kilku(nastu) próbach czasem uda się daną aplikację zainstalować/zaktualizować.
Namienię również, że błąd dotyczy nie tylko sklepu play, ale i LG'kowych jego odpowiedników typu pogoda, menadżer plików, polaris office itd. (z tym, że w tym wypadku błąd się nazywa bodajże -104)
Specyfikacja telefonu: LG L7 - soft niebrandowany V20D (wcześniej nagrany soft Playa, zaktualizowany do v20d)
Co próbowałem, a nie poskutkowało:
- ustawienia aplikacji - sklep play - wyczyść dane
- ustawienia aplikacji - google framework services - wyczyść dane
- Hard reset
- odinstalowanie aktualizacji sklepu play, aby mógł się sam zaktualizować
- próba instalacji z wyciągniętą kartą SD
Jako, że nic nie przynosiło efektu - nagrałem soft v20d z rootem oraz CWM
Dalej próbowałem i nieskutkowało:
- Hard reset
- ręcznie usunięcie rzeczy z dalvik cache przy pomocy programu root explorer
- boot do CWM i tam wyczyszczenie cache (aczkolwiek pokazywało błąd, że nie może znaleźć jakiejś ścieżki), wyczyszczenie dalvik cache + factory reset
- w programie Titanium Backup - wyczyszczenie cache i wszystkich danych aplikacji i użytkownika.
Błąd nadal występuje. Z tego co się doczytałem - występuje on w momencie gdy na urządzeniu jest za mało miejsca na istalkę + rozpakowanie plików. Próbuję jednak na "czystym" telefonie i nic. Nawet małe aplikacje po kilka MB wywalają błąd.
Czy zna ktoś rozwiązanie tego problemu lub ewentualnie mógłby udzielić jakichś porad dotyczących programów root explorer oraz titanium backup odnośnie tego jak pozbyć się błędu ?