Skocz do zawartości
BakuBakus

Zmiana z android'a 4.2.2 na 3.2 na streak'u 7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem tu nowy, nie wiem czy taki temat już istnieje, jeśli tak to przepraszam.

Przejdę do sedna, a mianowicie chciałbym powrócić do androida wersja 3.2 ponieważ 4.2.2 mnie nie zadowala. Niestety męczę się z tym dłuższą chwilę i nie bardzo wiem jak to zrobić. Dodam, że swoją zabawę z androidami dopiero zaczynam, więc jestem dość zielony w tym temacie. Prosiłbym o jakieś instrukcję co zrobić by powrócić do ostatniej aktualizacji od Dell'a. Z góry dziękuje za pomoc i liczę na sensowne odpowiedzi. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

podejrzewam, że potrzebne jest downgrade do Froyo, a potem ręczna aktualizacja do 3.2;

poszukam jeszcze, za trochę zapodam linki, ale wszystko powinieneś znaleźć jak nie na tym forum, to na xda-developers.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Spróbuj ściągnąć Dev-Host - Streakdroid-HD7-2.0R2-wifionly.zip - The Ultimate Free File Hosting / File Sharing Service (android 3.2, ROM: honeystreak) i zainstalować używając nvflasha.

Skrótowa instrukcja co do procesu flashowania: http://forum.android.com.pl/f351/rom-android-4-2-1-for-dell-streak-7-a-261717/

instrukcje po "- Gdy skrypt się zakończy (w Windowsie okienko powinno samo się zamknąć), odłączamy kabelki, resetujemy tablet, włączamy." zignoruj, odnoszą się tylko do 4.2.1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Mam problem z nvflashem. Mianowicie mam win7 64bit i nie mogę uruchomić programu.

---------- Post dołączono o 21:35 ---------- Poprzedni post napisano o 14:42 ----------

Ogarnąłem laptopa z XP i nvflash działa, niestety pojawił się problem ze sterownikami, niby są zainstalowane, ale gdy odpalam program wyskakuje komunikat USB device not found. Proszę o jakiekolwiek rady. Dziekuje!

Edytowane przez kiler73
    Edycja wysłana dwa razy.