Skocz do zawartości
grubson_234

Xperia j nie wykrywa słuchawek

    Rekomendowane odpowiedzi

    witam otóż mam taki problem mój telefon xperia j nie wykrywa słuchawek i gra dalej muza z glosnika

    zostaja one wykryte dopiero po restarcie telefonu ale gdy chce odłaczyc słuchawki to muzyka nie gra wogóle

    duzo czytałem o tym i wile osób ma z tym problem prosze o pomoc jak ktos by wiedział cos na ten temat dzieki pozdro

    czekam na odpowiedzi

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tsf

    Witam, w xperii J mam następujące problemy:

    1. Od kilku dni wgl nie wykrywa słuchawek

    2. Popsuła się jakis czas temu jakosc zdjec - są rozmazane, niezaleznie od opcji i aplikacji aparatu.

    Czytałem, że rozwiązaniem może być degradacja do starszego softu, teraz jest 4.1.2, brand Play. Czy jest jakieś inne rozwiązanie?

    Edytowane przez tsf

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Osobiście polecam kopię danych i wrzucenie na pokład AVD. Sam go używam ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tsf

    Chodzi Ci o jakiś ROM AVD? :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    wracajac do tematu czy ktos mógł by mi pomuc w sprawie słuchawek od razu muwie ze nie chce wgrywac zadnych modów typu cyjan cwm itp bo nie wim jak to sie wgrywa i nie chce ryzykowac ucegleniem telefonu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam ten sam problem, z tym że pojawił się równolegle z wgraniem ViPER4Android. Myślałem zatem że to jego wina ale skoro to ogólnie znany problem to może to nie przez to? Czy zmiana lunhera mogła coś namieszać ze słuchawkami?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Problem ze sluchawkami jest banalny, jak u większości uzytkowników Jotek - walnięta aktualizacja ze Smart Connecta.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    tsf

    Dzięki :)

    W takim razie został tylko problem aparatu, czyli zostaje jedynie zmiana softu?

    Edytowane przez Raciborski
    Regulamin pkt. 4.6 Pisząc odpowiedź na ostatni post w temacie, nie cytujemy go w całości...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Problem ze sluchawkami jest banalny, jak u większości uzytkowników Jotek - walnięta aktualizacja ze Smart Connecta.

    Czy aby na pewno bo odinstalowałem to i problem nie zniknął :(

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    xp82

    Jeśli macie stockowe Romy to spróbujcie naprawić system przez PC Companion.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x