@zippi: oczywiście, że używałem telefonu. Gdyby obiecali etui w ciągu tygodnia, a nie dostałbym go, to 10 dnia bym zrezygnował dla zasady. Sprzęt może być używany, o ile mieści się to w ramach zwykłego zarządu, co w przypadku telefonu oznacza dzwonienie, smsowanie itp.
Ich podejście to robienie ludzi w wała. Mam na myśli to, że załóżmy 1 października kupuję telefon "N3 + etui w ciągu 2 tygodni". Mija 10 dni, mijają 2 tygodnie, etui nie ma. Dostanę je np. po miesiącu lub dwóch. Chamskie zagranie. A co jeśli bym dostał etui po 3 dniach i w ciągu 10 bym się rozmyślił? Oczywiście, że muszę im zwrócić etui wraz z telefonem w ciągu 14 dni od momentu, gdy odstępuję od umowy.
Ciekawe co firma Sferis i inne jej podobne by powiedziały na mój argument, że w ciągu 14 dni zwracam tylko telefon, a etui oddam jak będę miał taki kaprys, bo skoro oni przeciągają wysyłkę, to czemu ja bym nie mógł tego robić 🙂
Chamsko pogrywają z ludźmi, wybrałem ich z uwagi na etui i ubezpieczenie, telefon dotarł do mnie dopiero 3 października, mogłem mieć już 1 października rano z MediaExpert lub wieczorem tego samego dnia z X-Kom.
Takie tam moje żale 🙂