@3x up - A oto tak: (idziesz do sklepu)
- Dzień dobry, mój smartfon przestał działać, dzieje się to a to, bardzo zależy mi na reklamacji z tytułu NZGZU/Rękojmii.
- Dobrze, poproszę urządzenie wraz z dowodem zakupu.
W czasie, gdy pracownik wbija coś do komputera, mówisz: - Podkreślam, nie chodzi o zgłoszenie gwarancyjne, a o reklamację z tytułu...
W ciągu 14 dni powinni się z tobą skontaktować i poprosić o wybranie opcji - zwrot gotówki, naprawa oraz wymiana na nowy egzemplarz. Z zwrotem gotówki mogą być problemy, mają prawo nie zgodzić się. Gdy z ekspertyzą nie zmieszczą się w czasie 14 dni, masz prawo żądać zwrotu gotówki, będą prosili o pismo, napisz "Z powodu nie zmieszczenia się przez Państwo w ustawowym terminie 14 dni wnoszę o rozwiązanie umowy kupna-sprzedaży ze zwrotem gotówki."
Co do kupna na firmę - opcję wybiera sklep a nie klient, jest szansa wymiany, ale najczęściej naprawiają. W takim wypadku zwrot pieniędzy jest możliwy TYLKO, gdy nie zmieszczą się w terminie 14 dni (patrz pkt. wyżej).
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka