Skocz do zawartości
Neron244

Telefon wyłączył się sam z siebie i teraz nie chce się włączyć bez ładowarki, full wipe nie pomaga.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam dość nie typowy problem z moim Note 2. Posiadam go juz od ponad roku i żadnego problemu z nim nie było. Otóż wczoraj używałem go normalnie, przeglądałem internet i gadałem przez skype (zawsze tak robie). No i po jakimś czasie telefon z niczego nic sie wyłączył i uruchomił ponownie. Problem w tym że na logu "Samsung" znowu sie zrestartował i znowu doszedł do tego loga i znowu tak samo. I dzieje sie to ciągle. Telefon jest nie zrootowany i jest na nim stockowy system. Zrobiłem na nim full wipe, cache, dane itp itd, ale to nie pomogło. Zauwazyłem równiez ze gdy w momencie gdy sie wyłącza, hard key'e i dioda LED mrygają tak jakby traciły zasilanie. Dodam również ze gdy podłącze telefon do ładowarki to działa normalnie pod nią. Bateria jest praktycznie pełna. A gdy tylko odłącze ładowarke to telefon sie restartuje i znowu dochodzi do tego loga "Samsung" i znowu restart. Czasem jak odłącze to chwile chodzi ale jak włącze jakąś aplikacje to sie restartuje.

Bardzo prosze o pomoc.

Mam nadzieje ze zrozumiale napisałem, a jeśli nie to prosze pytać. Spiesze sie i dlatego pisałem to na szybko :)

Edytowane przez foxpl1
dodałem prefiks [ROZWIĄZANE]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że bateria nie do końca dotyka styków. Otwórz tylnią klapkę i spróbuj docisnąć czymś baterie i zobacz czy to pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dociskanie baterii nie pomaga to pod ładowarką TA zresetuj licznik i wgraj 3-plikowca. Sprawdź bootloader - ma być licznik na 0 a system Samsung Officjal. Gdy tak jest to idź do sklepu gdzie go kupiłeś i z tytułu niezgodności towaru (gdy był kupowany na osobę indywidualną) lub z tytułu rękojmi (gdy na firmę) zażądaj wymiany na nową sztukę. Oni zrobią ekspertyzę i dostaniesz nowego Note'a. :)

Gdy kupowałeś na firmę to wymiany możesz żądać tylko przez rok, potem tylko naprawa.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dociskanie baterii własnie nie pomaga, próbowałem. szy_mat a jak to wszystko zrobić? bo nie za bardzo orientuje sie w takich sprawach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też to przerabiałem. W moim przypadku skończyło się na przeczyszczeniu styków bateria-telefon, preparatem do odświeżania połączeń elektronicznych. Dociskanie baterii nic nie da ponieważ zaśniedziały lub po prostu brudny styk nadal będzie powodował przerwy w napięciu a to skutkuje restartem telefonu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hm nie jestem pewien czy mi to pomoze bo zauwazylem ze jak wejde w recovery albo download to sie wgl nie wyłącza. Dziwna sprawa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@3x up - A oto tak: (idziesz do sklepu)

- Dzień dobry, mój smartfon przestał działać, dzieje się to a to, bardzo zależy mi na reklamacji z tytułu NZGZU/Rękojmii.

- Dobrze, poproszę urządzenie wraz z dowodem zakupu.

W czasie, gdy pracownik wbija coś do komputera, mówisz: - Podkreślam, nie chodzi o zgłoszenie gwarancyjne, a o reklamację z tytułu...

W ciągu 14 dni powinni się z tobą skontaktować i poprosić o wybranie opcji - zwrot gotówki, naprawa oraz wymiana na nowy egzemplarz. Z zwrotem gotówki mogą być problemy, mają prawo nie zgodzić się. Gdy z ekspertyzą nie zmieszczą się w czasie 14 dni, masz prawo żądać zwrotu gotówki, będą prosili o pismo, napisz "Z powodu nie zmieszczenia się przez Państwo w ustawowym terminie 14 dni wnoszę o rozwiązanie umowy kupna-sprzedaży ze zwrotem gotówki."

Co do kupna na firmę - opcję wybiera sklep a nie klient, jest szansa wymiany, ale najczęściej naprawiają. W takim wypadku zwrot pieniędzy jest możliwy TYLKO, gdy nie zmieszczą się w terminie 14 dni (patrz pkt. wyżej).

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heh to wiem jak zrobic :) chodziło mi o to jak wgrać te pliki i wgl. Ale juz sobie dałem rade. Więc wgrałem na nowo i dalej nic. Spróbuje jeszcze baterie wymienić a jak to nie pomoze to spróbuje z tą gwarancją :)

Bo zauwazyłem coś takiego ze czasem jest jakies 70% baterii a jak sie zrestartuje telefon i podłaczy pod ładowarke to mówi ze jest mniej niż 14%. Więc moze coś z baterią

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeronimo
@3x up - A oto tak: (idziesz do sklepu)

- Dzień dobry, mój smartfon przestał działać, dzieje się to a to, bardzo zależy mi na reklamacji z tytułu NZGZU/Rękojmii.

- Dobrze, poproszę urządzenie wraz z dowodem zakupu.

W czasie, gdy pracownik wbija coś do komputera, mówisz: - Podkreślam, nie chodzi o zgłoszenie gwarancyjne, a o reklamację z tytułu...

W ciągu 14 dni powinni się z tobą skontaktować i poprosić o wybranie opcji - zwrot gotówki, naprawa oraz wymiana na nowy egzemplarz. Z zwrotem gotówki mogą być problemy, mają prawo nie zgodzić się. Gdy z ekspertyzą nie zmieszczą się w czasie 14 dni, masz prawo żądać zwrotu gotówki, będą prosili o pismo, napisz "Z powodu nie zmieszczenia się przez Państwo w ustawowym terminie 14 dni wnoszę o rozwiązanie umowy kupna-sprzedaży ze zwrotem gotówki."

Co do kupna na firmę - opcję wybiera sklep a nie klient, jest szansa wymiany, ale najczęściej naprawiają. W takim wypadku zwrot pieniędzy jest możliwy TYLKO, gdy nie zmieszczą się w terminie 14 dni (patrz pkt. wyżej).

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Kolego widze że najpierw musisz sie zapoznac z tytułem gwarancji a dopiero pisac. Wcale nie jest to takie proste jak opisujesz.

Powiem tylko jedno bo szkoda mi tu wypisywac wszystkiego, 14 dni to mają na rozpatrzenie reklamacji, a nie na naprawę.

Naprawde prosze wybaczyc ale cieżko jest czytac takie wywody na tematy napraw gwarancyjnych i reklamację.

Proponuje wejśc na strone Urzędu Ochrony Konsumentów i poczytac.

Edytowane przez jeronimo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okay, problem został rozwiązany. Okazało się że bateria była wadliwa. Po wymianie baterii telefon się nie wyłącza. Dziękuje wszystkim za pomoc. Temat do zamknięcia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.