Skocz do zawartości
Lagoona

Czy WF posiada manager zadań?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem laikiem w tych sprawach, gdyż wildfire to mój zarówno mój pierwszy telefon z androidem jak i pierwszy dotykowiec.

Wcześniej miałam styczność z samsungiem omnią mojego ojca (system mobile windows), tam po "wyłączeniu" jakiegokolwiek programu lub aplikacji zostawała ona i tak w managerze zadań i potem trzeba było ją ręcznie w tym managerze zakańczać. W przeciwnym wypadku aplikacja zjadała pamięć i baterie w telefonie.

Moje pytanie: czy w androidzie po naciśnięciu klawisza z domkiem, bądź ze strzałeczką (back) program jest automatycznie zamykany (tak na amen) ?

Pytam ponieważ gdy zainstalowałam program google'a z mapą wszechświata, pobawiłam się chwile, zakończyłam, to potem w ustawienia->informacje o tel->akumulator->użycie baterii w dalszym ciągu był wyświetlony ten program i zjadał 3% baterii. To normalne?

Edytowane przez Lagoona

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Bee!

Niestety, program do "ubicia" przez jakiś task killer (szukaj w markecie) jest nadal w pamięci.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    pepeq
    Pytam ponieważ gdy zainstalowałam program google'a z mapą wszechświata, pobawiłam się chwile, zakończyłam, to potem w ustawienia->informacje o tel->akumulator->użycie baterii w dalszym ciągu był wyświetlony ten program i zjadał 3% baterii. To normalne?

To jest akurat normalne bo oznacza to, że ten program już zjadł Ci 3% baterii. Te statystyki są tworzone w ten sposób, że na bieżąco możesz podglądać ile i co zjadało / zjada Ci baterię. To że go już zamknęłaś nie oznacza, że zniknie on z tego zestawienia bo już faktycznie skonsumował trochę baterii. [Tak mi się przynajmniej wydaje ]

Edytowane przez pepeq

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ahaaaa...... no to już wszystko jasne.

Bo ja myślałam że te procenty dotyczą aktualnie zjadanej baterii.... no to się wyjaśniło.