Skocz do zawartości
liftlodz

Kabel do ładowania przez złącze dokujące

    Rekomendowane odpowiedzi

    erystr

    @up - a czytałeś opis wysyłki ? Bo ja widzę w "excludes" Polskę co oznacza że nie wysyłają do Polski...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Drovid dzięki bardzo kabelek dotarł ;) działa OKI dzięki i polecam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    otest
    Ja go zakupiłem na początku listopada i jeszcze nie dostałem. Podobno dzisiaj ma mieć na stanie ale wyśle dopiero w poniedziałek. Jeśli już tyle czasu przeciągną to jeśli szanowałby klienta to powinien wysyłać zaraz jak je będzie miał w ręku. [ciach]

    Ja swoje kabelki dostałem na początku tego tygodnia - czas oczekiwania ok 20 dni.

    Zamówiłem dwa : jeden do domu a drugi jeździ w samochodzie.

    Jak się posiada pokrowiec ( ja mam jakiś silikonowy) to trzeba coś minimalnie podciąć/zheblować (kabel albo osłonkę).

    Poza tym wyglądają solidnie...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    U mnie dziwna sytuacja po naładowaniu kablem magnetycznhm przez całą noc rano patrze pełno ale coś szybko zaczęło spadać w ciągu 15 min spadła do 40 procent wiec zrobiłem reset tel i tu moje zaskoczenie bateria pełna hihi i spada normalnie miał ktoś podobnie czy to jaki chwilowy błąd softu :)

    Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalk 4

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ma ktoś moze namiary na samą przejściówkę magnetyczną

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @drovid załatwisz jeszcze kabelki?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    drovid

    Musze znaleźć innego chinola bo ten coś w pręta kręci. Dostawy są z tygodniowym opuźnieniem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Drovid dzięki za kabelek właśnie dziś do mnie dotarł. ;)

    Mam pytanko: Czy u was też tak jest, że jak podłączycie odwrotnie kabelek, to telefon się restartuje ?

    Dałby radę ktoś zrobić zdjęcia złącza w telefonie gdzie podpinamy kabel magnetyczny. Naprawdę zależy mi, bo chciałbym porównać do mojego.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    liftlodz

    Hmm dziwne z tym restartem, złącze jest tak skonstruowane że wogóle nie powinno się dać podłączyć kabelka odwrotnie. Jeśli tak robisz to możesz uszkodzić baterie, a skoro twój kabel na to pozwala to jest źle wykonany.

    tapnięte z zetjedynki

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x