Skocz do zawartości
piccus

CyanogenMod 10.2 [y300] Czy testował już ktoś ten ROM ?

    Rekomendowane odpowiedzi

    piccus

    sprawdzal juz ktos?

    CyanogenMod Downloads

    Edytowane przez Raciborski
    Poprawiono nazwę tematu. Proszę następnym razem dokładniej sprecyzować zagadnienie w tytule tematu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Testowałem jedną z pierwszych wersji ale bateria nawet jednego dnia nie wytrzymywała. Ale poza tym było wszystko ok jak dobrze pamiętam.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    paz

    Radia brak automapa i iGO działa

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zainstalowalem to na mojego y300 i nie moge ustawic konta google i wszystki apy googla sa nie widoczne?? hmm...

    Nie tyle nie moge sie zaloowac co go nie ma... a proba instalacji play sklep spelzla na niczym.

    mial ktos tak moze???

    Edytowane przez Zeberson

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Bo pewnie Google Apps nie są dołączone do systemu :D Zainstaluj przez recovery gapps do tej wersji CM.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A skad mge wziac gogle apps do tej wersji cm

    ??

    -------------------------

    Ok zalazlem... 160mb tyle co rom ;p

    Ale ok :) dzieki za pomoc

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1918616

    Jak by ktos potrzebowal

    -------------------------------

    niestety problem jest taki ze po zainstalowaniu tego wywala blad o zatrzymaniu uslugi google .

    synchro dziala ale np. nie dziala store itp...

    Niestety ale proces zatrzymany??

    Edytowane przez Zeberson

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dziwne te Google Apps. Jakoś... dużo ważą. W dodatku znalazłeś do CM10 a nie do CM10.2.

    Nie próbowałeś z Google pierwszego wyniku? gapps cyanogenmod 10.2

    Z resztą, teraz to już trochę zaśmiecony masz system, wypadało by zrobić Full Wipe i zainstalować go na nowo.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jakieś źródło? Kto go stworzył? Na jakiej stronie udostępnił? Co o nim wiadomo?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki :) Prace chyba postępują więc jeżeli nie doczekamy się niczego od Huawei to w Dazzozo możemy mieć nadzieję ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x