Witam wszystkich z uwagi na fakt, że to mój pierwszy post tutaj!
Zapewniam, że przeszukałem forum w poszukiwaniu rozwiązania swojego problemu i go nie znalazłem, ale do rzeczy...
Kupiłem niedawno SGS3 (GT-I9300) w T-Mobile, ale moja radość nie trwała długo, gdyż telefon nie jest w stanie zapewnić mi stabilnego połączenia z internetem za pośrednictwem danych komórkowych: podczas rozmowy przez skype'a regularnie przerywa mi połączenie po ok 8 minutach rozmowy, a gdy używam telefonu jako routera (zarówno przez WiFi jak i USB) to nie ładuje mi się co trzecia strona, co jak się domyślacie jest bardzo sfrustrujące...
Raczej nie jest to problem operatora (niemiecki E-Plus), ponieważ wcześniej miałem Samsunga Galaxy Ace 2 na tej samej karcie i wszystko działało sprawnie. Ponadto, koledzy z różnymi telefonami (HTC, LG Nexus, Iphone), którzy razem ze mną przebywają w Niemczech i mają karty tego samego operatora, nie doświadczają problemów z niestabilnością internetu.
Testowałem trzy tryby sieci: automatyczny, GSM i WCDMA - zawsze było tak samo...
Na początku podejrzewałem, że to może kwestia firmware'u, ponieważ miałem brandowany FW od T-Mobile (GT-I9300MBDTPL). Postanowiłem zatem wgrać najnowsze oficjalny XEO (GT-I9300MBDXEO), ściągnięty z SamMobile. Niestety nic to nie pomogło.
Wiecie z czego może wynikać opisywany problem i co mam z tym zrobić? Jak na razie planuję oddać telefon na gwarancję, bo urządzenie nie działa poprawnie. Czy w takim przypadku będę musiał wgrać brandowany FW czy mogę oddać telefon z wgranym XEO?