@praniedoproszkó, szlag by mnie trafił na Twoim miejscu.
Jak z telefonami? Dzwonisz do nich? Co Ci mówią?
Jak najszybciej idź do UOKIK, serwis (jak sama nazwa wskazuje) ma Ci służyć anie Cię denerwować.
Ja miałem podobną sytuację z "serwisem" firmy Pentagram, ale rozwiązałem to przez kancelarię prawną, wystarczyła wymiana korespondencji (a była to dobra kancelaria prawna, zaprzyjaźniona po prostu) i narobili w gatki. Telefonu tej firmy już na szczęście nie mam, ale wiem, jak działają "dystrybutorzy", choć Retail Service wydawało się nieco bardziej kompetentna.
Cóż, nie każdy ma możliwość postraszenia takiej firmy naprawdę dobrymi prawnikami, chociaż zawsze w takich sprawach warto zasięgnąć opinii fachowca, wydać te parę złotych ale utrzeć nosa "serwisowi", który myśli, że jak klient zapłacił, to można go mieć w d....
Póki co zostaje więc UOKIK (oddziały w każdym większym mieście)
Można też napisać list do UKE ze wskazaniem, którą firmę powinni skontrolować, gdyby coś poszło z Twoją naprawą nie tak:
UKE skontrolował rynek tabletów
🙂
Trzymam kciuki i daj znać, jak się sprawa rozwija.