Ok. Dzięki za wsparcie. Niech mi tylko podadzą co wpisać w opisie przedmiotu w deklaracji celnej, tel. wyśle jutro.
Jeśli wszystko pójdzie dobrze, będzie to duży plus dla sklepu.
Dziwi mnie nieco ich poliyka gwarancji.
W wolnym tłumaczeniu, dotyczy wad fabrycznych:
A. Gwarancja w pierwszych 3 miesiącach od otrzymania przedmiotu - oni pokrywają koszta przesyłki w obie strony, jak i koszta naprawy
B. 4-6 miesiąc - koszty naprawy i przesyłek ponosi zarówno sklep jak i klient (nie podano w jakim udziale)
C. 7-12 miesiąc - klient ponosi wszystkie koszta naprawy jak i przesyłki.
Gwarancji nie podlegają akcesoria i szkody wyrządzone przez człowieka.
Jak na gwarancje 12 miesięczną, to trochę dziwna ta polityka, w której gwarancja tak naprawdę jest na 3 miesiące, kolejne 3 to współudział w kosztach, a ostatnie pół roku to nie gwarancja a wyłącznie możliwość serwisowania na koszt klienta.
Szczęście w nieszczęściu, wady fabryczne powinny wyjść dość szybko, więc zawsze to coś.
edit:
Dane do deklaracji celnej:
wartość 20$
przedmiot : faulty media player.
send as gift
Na poczcie niespodzianka - nie chcieli mi wysłać paczki, bateria była wyjęta z tel. Zgodnie z nowymi przepisami, baterie litowo jonowe i polimerowe sa artykułami niebezpiecznymi.
Po tel na poczte - dowiedziałem sie, że jeśli bateria będzie w urządzeniu, to problemu nie ma. Podejrzewam że regulacje są takie same w całej europie o ile nie wszędzie.
Podstawa
http://www.royalmail.com/personal/help-and-support/Tell-me-about-Restricted-Goods-overseas