Skocz do zawartości
Bride

Wgrywanie oprogramowania (flash firmware) dla telefonów LG - alternatywna i prostsza metoda by Bride

    Rekomendowane odpowiedzi

    adamo1139

    Jeśli masz USB doctora, to możesz sprawdził, czy się ładuje. U mnie ostatnio, gdy wyświetlał się czarny ekran, to się ładował. ale na ekranie LG nie ładował się.

    <<<<N^4>>>>

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Alen63

    Witam, mam ogromną prośbę. Podczas rootowania mój LG E460 wpadl w bootloopa. Hard resety i inne takie nie dzialaja. Dziala z tego co sprawdzilem download mode oraz tryb S/W. Juz wgrywalem oryginalnego softa tym wlasnie sposobem, gdy po ok. 4 min pokazywal sie blad "program LG mobile support tool przestal dzialac".

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    adamo1139

    Jaki system operacyjny na komputerze?

    <<<<N^4>>>>

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Alen63
    Napisano (edytowane)

    @@adamo1139

     

    win 7 prof 64bit. Tylko dodam, ze wkrotce bede instalowal win 10 pro (moze na win 10 pojdzie instalacja).

    Macie jakieś pomysły co zrobić?

    Edytowane przez Alen63
    Nie cytujemy posta poprzedzającego w całości. Piszemy @up lub @wspomnij

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    adamo1139

    Na win7 64-bit z 2 tygodnie temu udało się bezproblemowo wgrać system na L9. Spróbuj zainstalować najnowsze sterowniki ze strony LG. Następnie spróbuj naładować telefon (przyda się USB doctor, żeby stwierdzić , czy się ładuje - u mnie na ekranie LG nic się nie ładowało, a potem na czarnym ekranie ruszyło i ładowało się szybko). Po naładowaniu spróbuj jeszcze raz metodą by Bride. Jeśli to nie pójdzie, możesz odinstalować wszystkie dane aplikacji by Bride i cały software LG na komputerze, po czym: instalacja sterowników ze strony LG, instalacja LG Mobile Support Tool (niemodowanego oryginalnego LG), awaryjne odzyskiwanie oprogramowania w LG Mobile support tool. (gdzieś po prawej na gorze jest ta opcja).

    <<<<N^4>>>>

    [Dodano: 04 lipiec 2016 - 13:39]

    Na W10 są jeszcze mniejsze szanse, że instalacja się uda.

    <<<<N^4>>>>

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    danas2

    Witam was wszystkich od tygodnia walczę z moim L9 P760 stosuje każda znana mi metodę i za każdym razem dochodzi do 50% i wywala komunikat sprawdź połączenie tel z kompem proszę poradzić co to możne być 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    adamo1139

    @@danas2 przeczytałeś cały wątek i sprobowałeś wszystkich porad? Jaki system na kompie? Jest naładowany na 80-100%? Czy z innymi kablami też nie idzie? Czy w innych portach USB też nie idzie? Czy na innym kompie/systemie też nie idzie? Pobierałeś plik kdz ponownie? Ratujesz telefon z bootloopa/cegły, czy chcesz wgrać inny system? Masz dostęp do S/W upgrade i w jakim stanie jest telefon, gdy jest 50% postępu w programie?

    <<<<N^4>>>>

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    danas2

    Telefon odpala się w trybie S/W a jak odpalam normalnie to stoi na logo LG system operacyjny to Windows 7 64bit nie wiem ile procent jest naładowany ale ladowalem go cała noc. Gdy dojdzie do 50% tel nadal w S/W a na kompie info ze nie ma połączenia z komputerem

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    adamo1139

    Nie miałeś może problemów ze stykaniem we wtyczce Micro USB w telefonie? Jak dokładnie (wliczając małe i duże litery) nazywa się Twój plik .kdz ? Na innym komputerze jest tak samo?

    <<<<N^4>>>>

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    danas2

    Nie pamiętam dokładnie ale coś 20h.kdz coś takiego próbowałem na laptopie i na kompie ta sama sytuacja do 50% i klapa nigdy nie miałem problemów ze stykami kable tez wymieniałem

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x