No i stało się... :mur:
Dziś obudził mnie budzik w KM już bez wibracji. Na pół obudzony, przeszukałem czy w ustawieniach alarmu czasem nie odznaczyłem użycia wibracji, ale jak sie okazało wszystko było ustawione jak należy czyli alarm+wibracje.
Zdziwiłem sie o co chodzi, skoro wczoraj jak i w poprzednie dni wszystko działało prawidłowo. Zmieniłem profil na same wibracje i zadzwoniłem na mojego LIVE ze stacjonarnego, i nic zero wibracji nic sie nie dzieje :kwasny:
Po wielu restartach telefonu, wyjmowaniu bateri, ba nawet dwóch kart sim i karty pamięci - nadal nic :facepalm:
W końcu zdecydowałem sie przywrócić ustawienia fabryczne, stracilem wszystkie apki, gry a wibracji jak nie było tak nie ma...
Podsumowując, telefon zakupiłem w Auchan 16 października 2013, a dziś tj. 6 listopad telefon oddałem na gwarancje 🙁
Jestem bardzo rozczarowany, że po równych 3 tygodniach telefon trafił szlag 🙁 nie mam już swojego HTC Wildfire i musiałem wrócić do Noki 5310 wrrrr :niepewny:
Czy ktoś przerabiał ten temat w swoim KM, lub czy ktoś juz oddawał słuchawkę na gwarancję? Jak wygląda serwis i ile faktycznie się czeka?
i najbardziej nurtujące mnie pytanie: co mogło być powodem nagłej usterki ? wczoraj wibracje działały, dziś się budze i nie działają w ogóle