Skocz do zawartości
vades

Podmiana emotikon w cm10; dioda nie swieci podczas nieodebranego sms i polączenia.

Rekomendowane odpowiedzi

vades

Witam,

Jestem początkującym użytkownikiem androida i tego forum. Po żmudnej nauce udało mi się w końcu zdjąć bootloadera, zrobić roota oraz wgrać system CM10. Jak się okazało nie było to aż takie trudne, wystarczyło zrozumieć parę pojęć takich jak ROM, stock, fastboot drivers itp :D

Jestem bardzo zadowolony z systemu CM10, zainstalowałem już nawet parę modyfikacji, ale jedna rzecz w tym systemie mi bardzo przeszkadza, a mianowicie okropne emotikonki w smsach, te oryginalne nie były złe :) Szukałem modu w dziale Romy & Modyfikacje, niestety bezskutecznie. Czy mógłby się ktoś podzielić linkiem do takiego moda jeśli istnieje albo podpowiedzieć co powinienem zrobić? Może wystarczyłoby podmienić parę gifów w odpowiednim folderze, niestety nie mam pojęcia którym.

Kolejny problem jest taki, że nie działa mi dioda u góry telefonu gdy dostaje sms lub ktoś do mnie dzwoni, w innych przypadkach działa.

Jeszcze jeden problem mam taki, że zainstalowalem Xperia Z lockscreen mode, jednak wolałbym wrócić do domyślnego z CM10, zainstalowałem na nowo system przez recovery, jednak ten mod się nie usunął. Jak mam to zrobić?

Z góry dziękuję za pomoc.

Edytowane przez kamil0407
    poprawa tematu i dodanie prefiksu. Watek powinien być podzielony ale tego nie robie bo został juz rozwiązany.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Kolos28

Hej,

Diody nie naprawisz bo to bug z cm10, musisz się z tym pogodzić ale jak dostaniesz sms to dolne podświetlenie świeci :D

emotikonki chyba nie zmienisz jedynie możesz wgrać jakiś theme dla cm10 ;)

Jeśli wgrywasz na nowo ROM to robisz full wipe ( wipe data, cache, dalvik, format data, cache i system )

i dopiero wgrywasz ROM ;)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    vades

Dzięki za odpowiedź,

Przeżyję tę diodę i emotikonki już :P