Skocz do zawartości
sebool12

INFO Czarna lista sprzedawców

    Rekomendowane odpowiedzi

    Youras

    Też mu to mówiłem jak to jest z tą gwarancją vat marża to odpowiedź była błyskawiczna, wiecie jaka ??? Powiedział że błąd w w aukcji bo są wstawiane szablonowo i gwarancja jest 23%.Ja mowie to co będzie jak okaże się ze gwarancji nie ma a Pan mówi że jest i w razie czego potem allegro stwierdzi że Pan nie wprowadził mnie w błąd gdyż na stronie jest napisane wyraźnie faktura vat marża. Chyba sobie odpuszczę bo widać że to cwaniactwo heh.... 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ket.rab

    @@Youras szukaj najlepiej z odbiorem osobisty od osoby co brała z przedłużenia albo jak zależy ci na bezproblemowej gwarancji to z pewnego sklepu/allegrowicza.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    guuuma

    ok... to i ja wdepnąłem w gunwo... a dokładnie w reinkarnację TELE-HURTu pod banderą TELE Center, w Poznaniu 

    gwarancji brak... wszystko przecież można odeprzeć mówiąc, że serwis zauważył usterkę spowodowaną przez kupującego

    kontaktu brak... w końcu jak dorwałem delikwenta na miejscu to się wykpił i wyśmiał straszenie policją oraz rzecznikiem praw konsumenckich

    ewidentnie trzeba by mu zgotować pozew zbiorowy, bo na dwóch kontach allegro ma prawie 1000 aktywnych negatywów i prawie drugie tyle nutrali

    pewnie wszystko rozbije się o policję i rzecznika

     

    przestrzegam :) 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    bergmen

    E tam rzecznik czy policja. Oni nic nie mogą. Idź do prawnika. Chcesz rozwiązać umowę kupna sprzedaży. Do sądu internetowego z tym i w 3 miesiące będzie miał komornika. Pewnie nie pierwszego :)

    Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pobutek

    Normalnie strać kasę na rozprawę i składaj pozew. Mądrzy są dopóki się nie zacznie grunt palić.

    Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    guuuma

    ...i prawdopodobnie tak to się zakończy... z tym że w moim przypadku chodzi o ledwo 200zł za ekran, a ludzi dymanych w setkach

    gdyby nie to że sam mieszkam w Poznaniu to też rozbiłoby się to o skargę w allegro i wniosek o zwrot kosztów

     

    typowy cwaniaczek, który kręci lody na ludziach którzy mało się znają albo kupują coś za 10zł i w sumie po wszystkim szkoda im czasu na zabawy w donosy i prawników... a dyszka do dyszki...

     

    nie mniej też dałem się złapać, cena dobra i na miejscu, więc wydawałoby się że bezpieczniej

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ocena: NEGATYWNA

    Nazwa użytkownika: kocolela/Tomasz

    Link do sklepu: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/1jWyf/

    Zakupiony towar: LeTV x900 64GB

    Opis transakcji:

    Zakupiłem telefon u tego użytkownika z racji na zapewnienia o 24 miesięcznej gwarancji z serwisem w Hiszpanii.. Po miesiącu użytkowania w telefonie padła płyta główna (jakieś moje kurna fatum). Po kontakcie z serwisem okazuje się że mój telefon nie podlega usłudze gwarancyjnej realizowanej w Hiszpanii, a ja mam na urządzenie tylko 12 miesięcy gwarancji realizowanej w Chinach. Pokrywam wszystkie koszta związane z wysyłką w obydwie strony (Poczta Polska do Chin +/- 100zł, 38USD na wysyłkę powrotną). Dodatkowo telefon teraz milion lat będzie do Chin jechał i kolejne 2 miliony lat spędzi w serwisie zanim do mnie wróci.. Porażka

     

    Sprzedający się wypiął, nie odpisuje na wiadomości itd. 

    Cały adres wszystko mam, ale niestety prawie 450km w jedną stronę także nic nie zrobię.. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pobutek

    Normalnie wysyłaj do Chin. A niestety następnym razem zamawiaj sam śmiało na allieexpres lub na ibuguy.

    Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mzr

    Witam.

    Czy ktoś z was miał do czynienia ze sklepem Proandroid.pl? http://www.proandroid.pl/

    Czytałem trochę nieprzychylnych opinii o tym sklepie jednak na tą chwilę są chyba jedynym sklepem oferującym Note 5 64Gb w wersji C i do tego w dobrej cenie i z FV23% na ,której mi zależy. Podobno zdarzają się im problemy z dostarczeniem sprzętu w limicie czasowym, ba nawet do 2 miesięcy. Inny zarzucają im niekompetencję i słaby kontakt jednak są dostępne opcje zakupu przez PayU ,które oferuje Program ochrony kupujących, więc w razie czego można odzyskać pieniądze. Ale to tylko teoria, a jak jest w praktyce? Korzystał ktoś z tego programu PayU?

    Normalnie bym nawet nie zwrócił uwagi na ten sklep ale nigdzie indziej nie ma telefonu ,którego szukam.
     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x