@up:
oj, tu bym się problemów ani ograniczeń nie spodziewał. 😛
pamiętajmy, że gniazdko zapalniczki, jak sama nazwa wskazuje, miało kiedyś rozgrzewać kawałek blachy w kilka sekund do czerwoności.
generalnie prąd będzie zależał od samochodu, elektroniki i bezpieczników chroniących gniazdo zapalniczki. u mnie OIDP gniazdo ma zabezpieczenie 16A, co przy sprawnej ładowarce dawało by prąd ładowania telefonu na poziomie 38A. :cool:
teoretycznie, gdyby telefon był w stanie to przeżyć, to ładowanie G2 od zera do 100% trwałoby niecałe 5 minut.
pytanie tylko co by zostało z baterii. 🙂
a w razie czego w bagażniku mam gniazdko 30A do wzmacniaczy i subwoofera. 😉
i jest to dość mały sprzęt, jak na swoją klasę. są dużo większe.
pozdro.,
mxw.