Skocz do zawartości
dzasju

Aparat nie łapie ostrości

Rekomendowane odpowiedzi

dzasju

Słyszałam, że model SA ma problemy ze szczelnością aparatu i przedostaje się do niego kurz. Tak było i u mnie - na początku było to mocno widać, potem chyba ilość kurzu się zmniejszyła bo widać tylko jedną małą kropeczkę.

Jenak nie jestem pewna (mam nadzieje, że nie) czy tu leży wina tego, że nagle mój aparat zupełnie przestał łapać ostrość. Nawet nie próbuje jej zmieniać kiedy dotykam na jakiś punkt na ekranie. Mam nadzieję, że to raczej wina oprogramowania, nie sprzętu i uda mi się coś z waszą pomocą zdziałać w tej kwestii. Nie chcę wydawać kupy pieniędzy w serwisie :( LICZĘ NA WASZĄ POMOC, dodać muszę jednak od razu, że jestem totalnym laikiem w kwestiach systemów itd. Nie znam profesjonalnego słownictwa więc liczę na łopatoligiczne wyjaśnienia:)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Daawid

Zainstaluj z Google Play inna aplikacje kamery np Camera360 i zobacz czy tak bedzie lapac ostrosc.

Poznij bdziemy dalej kombinowac

OT: mi tez na tesciowej nie lapie ostrosci

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    dzasju

Zainstalowałam Camera360 Ultimate. Robiąc zdjęcia za jej pomocą niestety problem jest ten sam - nie "ostrzy" :/

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Daawid

Albo skopany soft, albo aparat sie zepsul.

Proponuje zrobic fullwipe, a jak to zrobic i jakie sa "konsekwencje" prosze poszukaj na forum :-)

Jesli to nie pomoze to trzeba bedzie wgrac nowy soft... Jesli to nie pomoze to bedzie wiadomo ze aparat sie zepsul :-(

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Albo jest aparat po prostu zakurzony.

Niestety, chyba sama tego nie zrobi, więc pozostaje oddać telefon komuś doświadczonemu albo serwis :suchy:

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Napisano (edytowane)

Jeśli wam to pomoże to maksymalne zblizenie aparatu ze 2 zdjęcia i u mnie się odblokowała soczewka Samsung A5 6

Edytowane przez Rogalik102