Skocz do zawartości
adaswitosa64

migająca dioda led Sony Xperia E

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od nie dawna jestem posiadaczem telefony Sony Xperia E. Mam następujący problem dioda led (kolo napisu sony) ciągle miga na niebiesko , wcześniej było tak że migała tylko jak przychodził sms a teraz niestety miga ciągle co wprowadza mnie skutecznie w bład. Do tego na ekranie gdy odblokowuję telefon pisze za są 2 wiadomości , a jak się potem okazuje jest jedna , nie wiem czym problem czy gdzieś jest ukryta jakaś wiadomość i dlatego miga ta dioda. Z góry dziękuje za pomoc ; )

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    KuaQ

Wejdź w wiadomości i oznacz wszystkie jako przeczytane. Jeden pewien, że to rozwiąże problem.(miałem praktycznie identyczny ;) )

Wysłane z mojego C1505 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

a jak można to zrobić bo ja widzę opcje tylko usuń , sory za takie pytanie ale jeszcze uczę się obsługi tego tele i jestem laikiem :D ?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Wchodzisz w wiadomości, klikasz przycisk sprzętowy odpowiedzialny za wejście do ustawień (ostatni z prawej), wyświetli Ci się menu, gdzie klikasz "zaznacz kilka", potem "zaznacz wszystkie" i usuń. Lub sprawdzasz, które mają status nieprzeczytanej i je odczytujesz. ;)

Edytowane przez Lukasz_root

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

niestety usunięcie nie pomogło dioda ja migała tak dalej miga ;/ a może to wina tego ze np mam konto google zapisane na telefonie ? Lub tez nieodczytanej jakiejś wiadomości mms która gdzie jest zapisana bo niedawno dostałem kilka mms i jeden gdzieś zniknął ?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Konto Google jest wymagane do prawidłowego działania systemu (m.in do pobierania apek z marketu), w tym na pewno nie leży problem.

---------- Post dołączono o 17:07 ---------- Poprzedni post napisano o 17:06 ----------

Zobacz, czy masz nieodebrane połączenia.

Udostępnij tę odpowiedź