Skocz do zawartości
w1esiek

Jak poprawic płynność Systemu dla LG P990 swift 2x

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od kilku miesiecy jestem posiadaczem używanego lg p990 kupionego na allegro. Czytałem dużo, że telefon jest bardzo szybki, sprawny i dobrze sobie radzi z aplikacjami, ale mój model strasznie wolno pracuje, długo czekam na włączenie się aplikacji (facebook to już przesada). Telefon bardzo dobrze radzi sobie z grami (np. dead space 2, vice city) wszystko śmiga płynnie, ale codzienne użytkowanie tego telefonu to udręka, nawet nie mogę szybko zadzwonić bo długo się wszystko ładuje (czasami nawet nie zdążę odebrać telefonu, bo zanim się pojawi ekran gdzie mogę odebrać to juz ten ktoś się rozłącza). Jaki system wybrać do tego modelu? Mam androida 4.0.4 wszystko tak jak dostałem tak mam (wer. oprogramowania p99030a nie wiem czy to ważne) Dodam, że kompletnie nie znam się na telefonach i tego typu aktualizacjach.

Edytowane przez Raciborski
Poprawiono nazwę tematu. Proszę następnym razem dokładniej sprecyzować zagadnienie w tytule tematu.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Proponuje zrobić format

Wysłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie ma co się dziwić na oryginalnym ICS'ie tak telefon muli. Ratunkiem jest zainstalowanie innego systemu. Wybór masz naprawdę spory. Z oryginalnych systemów od LG tj.: Froyo (Android 2.2.2), Gingerbread (Android 2.3.4), Ice Cream Sandwich (4.0.4). Z nieoficjalnych i szybszych masz: CyanogenMod 7.2 (Android 2.3.7), CyanogenMod 10.1 (Android 4.2.2), Nieoficjalna wersja Cyanogenmoda 10.2 od tonyp (Android 4.3.1), DjangoManoucheX (Android 4.0.4). W dziale ROM'y & Modyfikacje znajdziesz instrukcje wgrywania danego systemu, musisz tylko najpierw poczytać o nich (o ich wadach i zaletach), a następnie się zdecydować na jakiś. W razie pytań lub problemów z instalacją jakiegoś ROMu pisz.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi