Skocz do zawartości
wolty

Grand Theft Auto: San Andreas

    Rekomendowane odpowiedzi

    Myślę że niezbędny będzie chociażby dualshock 3 ewentualnie w zestawie z gameclip'em aby można było wygodnie grać.

    Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    zippi
    Chyba na nołcie 1 pójdzie co? Szczerze, to co jakoś czas wpisywalem takie zapytanie w przeglądarkę z cichą nadzieją. Na chwilę zapomniałem o tym a tu -Bach! taki surprise :-)

    Wysłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2

    Vice City lekko przycinalo na najwyższych ustawieniach, wiec SA na najniższych powinno działać ale wydaje mi się ze przez co najmniej miesiąc czy 2 aplikacja nie będzie kompatybilna z telefonem.

    Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    SA jest przecież biedna graficznie, poziom ten sam co w VC, tyle że dodane kilka efektów. Po ustawieniu na low i wyłączeniu efektów pójdzie tak samo na najtańszych urządzeniach jak VC, więc tu się nie martwcie. Nic dziwnego że rockstar chce podrasować tekstury itp. bo na najmocniejszych dzisiaj androidach wyglądałoby to po prostu biednie na tle takiego asphalta 8 czy dead trigger 2.

    Natomiast problemem dla niektórych może się okazać rozmiar gry, ponieważ jest kilka razy większa od VC, więc na bank będzie to największy tytuł na androida, czyli ok. 4-5GB.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pique

    Co do tego 8 rdzeniowca MediaTek - wydaje mi się że to trochę przerost formy nad treścią. 8 rdzenie może nie jest złe, jednak jeśli na prawdę te 8 rdzenia działa i czuć korzyści z ich zastosowania. Co mi po tylu wątkach, jeśli np gra wykorzysta tylko 2...zresztą już niedługo mam nadzieję zobaczymy czy te procesory faktycznie nadają się do gier. Co do samego GTA SA mam nadzieję że będzie tak jak mówicie - pójdzie nawet na słabszych urządzeniach. Targetem jaki sobie obrałem to ustawienia średnie bez żadnych ścinek. Ciekawe które urządzenie będzie potrafiło to osiągnąć. Swoją drogą kiedyś grając na PC w GTA wyobrażałem sobie jak gram w nie na komórce. Kto by przypuszczał że to stanie się na prawdę.

    Sterowanie ma być dostosowane do urządzeń mobilnych. Takie informacje można wyczytać z tego newsa na R*. Sądzę jednak, że aby sterowanie pomimo wszystko nie było koszmarem, a gra przyjemna należny mieś urządzenie z ekranem co najmniej 4,5'.

    ---------- Post dołączono o 09:32 ---------- Poprzedni post napisano o 09:30 ----------

    Kolega wyżej słusznie zauważył - ta gra na pewno będzie potrzebowała dużo miejsca. 4GB jak nic znikną z urządzeń.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja się nie martwię o sterowanie dlaczego?

    Pamiętam jak kazdy przed premiera vice city mówił że na fotyku nie da się przejść misji z samolotem ponieważ na PC i konsoli na padzie było mega trudno...

    Co ciekawe na telefonie rozwiązali to tak prosto że większość chwalila się o przejściu tej misji za pierwszym razem...

    Spokojnie damy rade:)

    ---------- Post dołączono o 09:41 ---------- Poprzedni post napisano o 09:38 ----------

    Jeżeli chodzi o galaxy note 1 to jestem spokojny że ta gra pójdzie, ponieważ w liście najczęściej wspieranych telefonów przez developerow modele sgs2,sgs3,note i mote 2 zajęły razem ponad 50% rynku androidowego w najlepszej optymalizacji programów i gier pod te maszyny...

    Ilość łączna jaka sprzedała się serii galaxy s i note jest wyzsza znaczącą od innych modeli na rynku więc i develeoper chętniej grę stworzy pod coś gdzie ma większe szanse zarobienia kasy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    H0MER

    W pierwszej kolejnosci beda optymalizowac pod snapdragony bo to w tej chwili najpopularniejsze SoC. Cale WP na nim jedzie i w zasadzie wszystkie topowe Androidy a gra o dziwo wychodzi takze na WP.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    A jakie to ma znaczenie skoro nawet 2 rdzenie dadza sobie swietnie rade (iOS) a reszta zajmie sie GPU.

    Kolego, według mnie porównywanie iOS do Androida pod względem optymalizacji gier na te systemy nie ma sensu. Dlaczego? Android gości na ogromnej liczbie urządzeń, a iOS tylko na kilku. Aplikacje, podobnie jak i gry optymalizowane są tak na prawdę pod dane urządzenie Apple. Czemu na takim iPhone (o teoretycznie mniejszej mocy) gra X działa idealnie płynnie a na urządzeniu z Androidem o potężnej specyfikacji potrafi lagowac, tracić FPS itd? Optymalizacja.

    Nie bronię w żaden sposób Apple, jak i iOS, ale akurat w przypadku trzeba im przyznac, ze sobie świetnie radza - zarówno jeżeli chodzi o sam system, jak i gry - aczkolwiek tutaj optymalizacja zajmują się sami producenci gier.

    Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Homer najpierw priorytetem bedzie ios i apple A7 z racji największej szansy zarobienia 64bitow itd a wiadomo że lepiej im będzie pod 64bity stworzyć płynna gre, potem snapdragony s800 które gościa w z1, note 3,G2, nexus 5 i wiele innych topowych modeli, potem prawdopodobnie s600 będzie miała optymalizację, ale z modeli które wyszły w 2012 roku to note 2 najlepiej ruszy tą gre i jeszcze nexus4 z racji mocnego gpu...

    Mali400mp4 wcale takie słabe nie jest bo pamiętam jak miałem na notce2 wersje systemu 4.1.2 i w anomaly benchmark na high miałem maks 50.000punktow gdzie takie modele jak nexus4 osiągały na stocku 300.000 a ultra z np 600.000

    Dzisiaj o dziwo po instalacji 4.3 na note 2 uzyskałem w benchmarku na high aż 288.565 punktów co jest przyrostem względem 4.1.2 prawie 6krotnie zdziwiłem się mimo że Samsung wspominał że 4.3 wprowadza poprawki gpu...

    A w antutu na stocku (podkreślam) mam 22.102

    ---------- Post dołączono o 13:25 ---------- Poprzedni post napisano o 13:22 ----------

    Ps może A7 ma dwa rdzenie ale za to jakie:O

    Takie że wyniki benchmarkow są dwa razy lepsze niż zeszłoroczne 4rdzeniowce, tam mamy 64bity i inną architekture więc te dwa rdzenie to nie takie zwykłe dwa...

    Do tego gpu z A7 osiąga 168gflops gdzie adreno330 ma ivh maks 140gflops więc jak jeszcze dodamy fakt ze 5s nie ma rozdzielczości nawet hd to dojdziemy do wnipslu że gta sa tam będzie latać w 60fps zawsze

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    H0MER

    A moim zdaniem porownywanie ma coraz wiekszy sens, bo tak jak wspomnialem Qualcomm pomaga w walce z fragmentacja. To juz nie te czasy, ze kazdy producent promowal autorski chip, swoja rozdzielczosc itd. Dzisiaj sporo topowych urzadzen siedzi juz na Android 4.3 a na 4.4 przejscie wydaje sie byc kwestia 2-3 miesiecy a chipy Snapdragon zasilaja wszystkie WP i wiekszosc Andkow. Do tego rozdzielczosci, 720p, 1080p i 1600p to tez juz w zasadzie standart i jak jakis producent chce byc indywidualista to najwyzej Rockstar to osra bo szkoda sie pocic dla 1 telefoniku, ktory kupi ze 100.000 ludzi a 3/4 z nich i tak wgra pirata.

    Uzywtkownicy Nexusow sa jeszcze w tej komfortowej sytuacji, ze te telefony goszcza u developerow za friko (po kazdym I/O Google rozdaje je za gosciom) dzieki czemu ma przydomek "developers phone". Jak popatrzycie w tzw. devs diary to tam demonstracja wersji beta gier odbywa sie albo na najnowszym Nexusie albo iPhone/iPad. W sklepie Google Play patrzcie na zrzuty ekranu aplikacji - wiekszosc to Nexusy a widac to po navbarze.

    Jeszcze jedno - popatrzcie sobie na liste wspieranych urzadzen w grze Vice City. Jaki jest najslabszy, dodam 1 rdzeniowy sprzet na ktorym da sie ta gre zainstalowac oficjalnie? Nexus S a Galaxy S1 "ni mo".

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Raster

    Nigdy tak nie czekałem na żadną grę - android, tylko żeby dało się grać chociaż na najniższych, ale GTA VC działa na full, no czasami może lekko przytnie, więc może jakoś to będzie.

    Jeszcze Gothic na Android i jestem szczęśliwy (niestety bardzo w to wątpię ;c).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x