Skocz do zawartości
Koniko

Co zrobić z pękniętym ekranem ?

    Rekomendowane odpowiedzi

    Koniko

    Witam.

    Otóż około 2 miesiące temu nabyłem tablet Nexus 7 z 3G (Pełny zestaw). Służył mi on dobrze aż to teraz kiedy powstało wąskie , małe pęknięcie przechodzące przez 1/4 ekranu. Tablet ni stąd ni zowąd pękł mimo że był trzymany w szczelnej obudowie.. W mniejszej części ekran wogóle nie reaguje natomiast w większej chodzi bez problemu. I mam pytanie czy to podlega gwarancji ? Czy jest wogóle sens bawić się w reklamacje u asusa ?

    Edytowane przez Koniko
    Wymogi..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gio

    Prawdopodobieństwo, że ekran pękł sam z siebie jest bliskie zeru. Więc serwis zapewne uzna to za uszkodzenie mechaniczne.

    Edytowane przez foxpl1
    Tytuł poprawiony więc ramkę usunąłem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    sulex

    @up były takie przypadki, że ekran pękał sam w nexusach. Cóż, poczytaj a znajdziesz.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Miałem podobną sytuację. Zauważyłem małą szczelinę na boku tzn. tylnia klapka tak jakby odstawała. Docisnąłem trochę za mocno i KRACH! Wielkie pęknięcie na ekranie od tego miejsca do końca ekranu na ukos. Część ekranu od pęknięcia w górę w ogóle nie reagowała na dotyk, natomiast dolna działała tak jak zwykle. Pomyślałem że może oddam na gwarancję w końcu nie miam nic do stracenia. Za parę dni przychodzi kurier, otwieram pudełko i... tablet naprawiony! Nie mogłem uwierzyć, a jednak :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Koniko

    Czytałem właśnie też na jakimś blogu o podobnej sytuacji i dopiero za 2 razem zgodzili sie na naprawe..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie masz nic do stracenia. Najlepiej dzwoń na infolinię Asusa i przedstaw sprawę. Prawdopodobnie będą chcieli byś wysłał im fotki uszkodzenia na mejla. Wyślesz i zapewne zasugerują złożenie zgłoszenia do serwisu. Tak więc działaj. Mi wymienili pęknięty ekran w ramach gwarancji.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x