Udało Ci się już skonfigurować maila?
Jeśli nie to na pewno masz dostęp do internetu lub WiFi?
Czy na pewno podajesz adres maila w całości?
Sprawdź czy masz zaznaczone "Użyj SSL” bo może wpisujesz inne numery portów ?
Tam gdzie jest „Użyj tego samego identyfikatora i hasła” - możliwe, że powinieneś to odznaczyć i samemu wpisać ponownie cały adres mail z domeną po małpie.
Możesz też wejść w Ustawienia >> Aplikacje >> Zarządzanie aplikacjami >> i E-mail i tam wyczyścić wszystkie dane, pamięć podręczną - aplikacji poczty rzecz jasna nie telefonu??
Dziękuję za piwko i cieszę się, że problem został rozwiązany.
Zapraszam także na zapoznanie się z konfiguracją aplikacji E-mail
w innych pocztach (WP, Interia, Gmail, Tlen, Hotmail) pt. Konfiguracja poczty e-mail w systemie Android .
Pozdrawiam 🙂