No więc tak wysłałem na serwis tablet kiano blade core przed wypadkiem bo upadł i pękła szybka wszystko działało
1.gdy wrócił zauważyłem że to nie mój tablet jak wysłałem to była tylna obudowa porysowana>🙁
2.tablet jest krzywy jest skrzywiony odstaje w rogu panel dotykowy i kurz się dostaje pomiędzy dotyk a LCD>🙁
3.W gnieździe od ładowania wypada ładowarka jak podłącze.Nie działa głos HDMI>🙁
4.antena od DVB-t wyleciała>🙁
5.tablet miał naklejoną na tył naklejkę z numerami ,a po serwisie naklejka była owszem ale z innymi numerami
6.Gdy zdjąłem tylną obudowę bo bo nie było śrubek i chciałem dopasować wyleciał papierek po (cukierku kasztanek)
Serwis Kiano powiedział że nie możliwe żeby były takie wady i kazał wysłać na serwis
A naprawa była darmowa ponieważ długo czekałem na urządzenie .Serwis oferuje naprawę w ciągu 14dni
,a ja czekałem przeszło miesiąc
Pisze to jako przestroga dla tych którzy chcą wysłać swoje urządzenie na serwis