Witam. Noszę się z zamiarem wysłania swojego HTC Desire HD do serwisu Regenersis w związku usterką, jaką posiadam ja i jeszcze wielu użytkowników polskich https://forum.android.com.pl/topic/46978-nieostre-zdjae-cia-z-jednej-strony-aparat/ i zagranicznych forów Check your camera, there might be a problem ! - xda-developers
Chciałbym się dowiedzieć o takie rzeczy:
1) Czy zdecydowaliście się w związku z w/w usterką wysłać telefon do serwisu?
2) Ile trwała naprawa? (ile dni minęło od wysłania do otrzymania z powrotem tel do ręki)
3) Jak opisaliście usterkę w formularzu zgłoszeniowym, ew. w punkcie salonowym
4) Czy usterka została usunięta?
5) Czy telefon wrócił do Was sprawny w każdym innym aspekcie, tj. czy wrócił w takim samym stanie w jakim go wysłaliście?
Zaznaczę, że założyłem ten wątek, ponieważ chciałbym się dowiedzieć jak została spełniona gwarancja w związku z dokładnie tym jednym przypadkiem. Jak wiadomo serwis Regenersis nie ma zbyt dobrej opinii chociaż zdarzają się i pozytywne słuchy, aczkolwiek dzieje się tak zwykle podczas usterki trudnej do naprawy, wtedy słynna "ingerencja cieczy" w raporcie i dziękujemy, aczkolwiek ten przypadek precyzyjnie określa czego usterka dotyczy i co POWINNO zostać wymienione i być może wtedy naprawa przebiegnie pomyślnie i bezstresowo oraz stosunkowo szybko, ponieważ nie jest to usterka "o niewiadomym pochodzeniu i nieznanym rozwiązaniu".
Pozdrawiam i liczę na Wasze opinie i relacje, ponieważ
od nich zależy to czy zdecyduje się wysłać swój egzemplarz do serwisu czy dam sobie spokój 😛