Skocz do zawartości
sp4ubw

[ROM] Nowy build Froyo

    Rekomendowane odpowiedzi

    sp4ubw

    3 x tak :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzieki za szybko odpowiedz masz piwo u mnie :)

    ---------- Post dołączono o 23:40 ---------- Poprzedni post napisano o 23:32 ----------

    PS. a jak z rootem ?? bo teraz mam zrootowany telefon jak wgram tego roma na nowo bede musiał rootować ??

    i sterowniki do RDS Lite 4.9 Używam wersje 4.8 a są chyba potrzebne 4.9 :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    RDS Lite 4.9 wiec mam dobry:) chodziło mi o to ze napewno bede potrzebował sterowników USB Handset_USB_Driver_32_v4.9.0 bo czesniej uzywałem Handset_USB_Driver_32_v4.8.0

    Jakoś dam rade :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mnl187

    Nie wiem czy wszystko zrobiłem jak należy...Ściagnałem stery i je zainstalowałem, potem RDS Lite 4.9, właczłem tryb debugowania, instlacja przebiegła bez problemów.Telefon się włączył , blur tez (podobno mialo go nie być), przywróciłem ustawienia fabryczne (w info o fonie mam wersje 2.21 nr 3.4.2-145) po czym wgralem z4root wciskam "root" i tak raz poczekalem 5 minut i nic, reboot i znowu sprobowalem tym razem czekajac okolo 15 minut - dalej zawiesza sie na rootowaniu a kiedy wylacze proces to po ponownym wlaczeniu z4root pojawia sie bialy ekran.Wie ktos gdzie popelnilem blad?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Uzyj superOneClick, bo z4root na froyo nie dziala

    Sent from my MB525 using Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No dokładnie Kolezka ^ ^ ma racje ja tez juz wgrałe rota zrobiłem i podkreciłem procka :) w ustwieniach jest o wiele lepiej :) ogólnie wypas :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    veimus

    No i Swype działa tak jak powinien ;) w końcu pozwala na wyłączenie "znaków narodowych" :) plusik

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pomózcie laikowi :-)

    zainstalowałem System Recovery

    gdy biorę opcje restore i wskazuje katalog to wyświetla mi md5 sum mismatch --w kalalogu rozpakowany załącznik 2 z #1postu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    sp4ubw

    3dekstron, nie sprawdzalem pliku z backupem, byc moze jest uszkodzony lub masz problem z karta pamieci. Poniewaz jest to dosc stabilna kompilacja to proponuje jednak RSD i pelny flash. Lub jesli chcesz wyprobowac z opcja powortu do 2.1 to sciagnij ten ROM:

    [ROM] Pays-ROM Defy v3.0 Froyo with Ginger feeling [ NEW BUILD 3.4.2_145-003 !] - xda-developers

    W wersji 3.0 jest juz oparty na buildzie 145. To wersja modowana, zdeodexowana, z mnostwem dodatkow, z usunietymi niepotrzebnymi dodatkami. No i ten nandroid backup jest poprawny. Do przestestowania nadaje sie idealnie. A kto wie, moze Ci sie spodoba :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x