Skocz do zawartości
Kitsun3

Zawieszanie się przy startowym logo, boot loop?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Na wstępie chciałbym podkreślić, że w tematach smartphone i z nim związanych jestem całkiem zielony.

Problem polega na tym, że pewnej mało pięknej nocy telefon wyłączył się. Nic nie było w nim zmieniane czy grzebane z racji mojego koloru doświadczenia. ROM aktualny, ze stajni orange.

Od tamtej pory telefon wisi na logo samsunga, a przy podłączeniu ładowarki zawiesza się animacja ładowania baterii (statyczny obrazek). Mogę dostać się jednak do Recovery Mode, ale tam wywala kilka czerwonych błędów związanych z "/cache" i "mount".

Próbowałem opcji Wipe - ale wygląda na to, że zawiesza się przy formatowaniu (prawdę mówiąc, po około godzinie oglądania komunikatu "Formatting /data" po prostu zresetowałem telefon).

Grzebiąc w googlu, znalazłem odpowiedź, że te kilka "czerwonych błędów" może oznaczać, że padła kość pamięci w telefonie, ale można spróbować w akcie desperacji pełnego wipe.

TL;DR: Tu pojawia się moje pytanie - czy ktokolwiek z użytkowników posiada może trzyplikowego Androida 2.3.6? Z tego co rozumiem, to właśnie tego potrzebuję żeby dobić telefon do końca i skupić się na zbieraniu funduszy na sgs III, a niestety dosłownie WSZYSTKIE odnośniki na większości portali prowadzą do zmarłego już serwisu Hotfile. Cośtam niby na chomikach wisi, ale nie do końca rozumiem całego tego systemu rootów, custom romów i insane chipów, wolałbym oryginalne pliki samsunga, a nie wiem jak go zidentyfikować - zresztą, chomiki czy inne tego typu to nie jest zaufane źródło.

Z góry dzięki za wszelką pomoc,

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    QUNA1

Jaką masz wersję androida? Pozatym ,nie próbowałeś może wrzucić jakiegokolwiek ROM'a odinem? Tu: http://forum.android.com.pl/f168/wgrywanie-roma-w-za-pomocae-odina-69295/ ,masz tutek w którym jest opisane wszystko co i jak...

Edytowane przez QUNA1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi