CSC: I7500PRTIH1
PDA: I7500XXIH9
Telefon: I7500XXIH9
Powód do tego żeby odrzucić zgłoszenie - niedziałające oprogramowanie Samsunga?
A skąd wiadomo że aktualizacja przez oficjalne żródła nie działa - napisano w instrukcji obsługi telefonu?
Kupiłeś telefon wraz z oprogramowaniem do aktualizacji. Instalujesz go, Samsung wydaje aktualizację oprogramowania i telefonu. Aktualizujesz oprogramowanie, które znajduje najnowsze update dla twojego modelu. Aktualizujesz, użytkujesz. Coś się dzieje idziesz do serwisu Samsung.
I teraz serwis Samsunga mówi tobie: proszę Pana, wyprodukowaliśmy telefon, dołączyliśmy do niego specjalny program do aktualizacji, co więcej wydaliśmy nowe aktualizacje dla telefonu i dołączonego oprogramowania, bo dbamy o klienta i chcemy zaoferować jemu jak najlepsze produkty ...
Ale, proszę Pana, ten program do aktualizacji to zwykły ***** nie działa i nawet nie ma prawa działać.
Po takich słowach to chyba ja mam dobry powód "odrzucić" Samsung, telefon, oprogramowanie, umowę ...
P.S.
Serwis sam wgrywa I7500XXII5