Skocz do zawartości
ekicam2

Zbrickowana S'ka

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

dzisiaj dostałem od kolegi Xperie S zbrickowaną, wydaje się cegła totalna ale jednak po podpięciu pod usb zapala się czerwona dioda i po pewnym czasie pojawia się logo opensemc

telefon został zakupiony za śmieszną cenę a wszystkie informacje jakie udało mi się wyciągnąć od poprzedniego wlaściela:

Instalowałem openseemc 11 beta 1 czy coś takiego, nie wyskoczyły żadne errory w flashtoolu tylko "sukcjesful"
    jako że jestem bardziej programistą a nie panem od systemów :D jestem kompletnie zielony jedyne co udało mi się znaleźć to na jakimś anglojęzycznym forum notkę że coś z tym openseemcem czy co to tam jest nie współgra z S'ką

z mojej strony:

Telefon nie jest wykrywany przez komputer, moje pytanie jak odceglić tą pięknisie żeby jeszcze coś pośpiewała bo jak na razie jest martwa

Edytowane przez ekicam2

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Wgraj innego kernela z komputera przez fastboot.exe.

Wrzuć na komputerze plik kernela (kernel.elf) z tego ZIPa do folderu razem z fastboot.exe, podłącz telefon w trybie fastboot (przy wyłączonym telefonie naciśnij i przytrzymaj przycisk Głośność+ i podłącz USB do komputera). Zapali się niebieska dioda.

Otwórz okno poleceń w ścieżce do folderu z fastbootem i wpisz komendę: fastboot flash boot kernel.elf

Potem możesz zainstalować system od Sony przez Sony Update Service, albo dowolny fabryczny ROM przez Flashtool, albo custom ROM przez recovery, które jest wbudowane w ten kernel (musisz użyć adb sideload, żeby zrobić to z poziomu komputera, bo nie masz pliku z ROMem na karcie).

Edytowane przez jerzyjerzy

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Niebieska dioda nie chce się zapalić to samo z zieloną, po podłączeniu do USB telefon sygnalizuje tylko ładowanie- czerwona dioda.

//edit.