Serwis :przestraszony:
Tylko przed wysłaniem radzę zrobić sobie własną dokumentację fotograficzną (wygląd tabletu, ewentualne rysy, numer seryjny na naklejce, itp.), spisać sobie wszystkie możliwe dane, skserować lub zeskanować całą kartę gwarancyjną nawet to gdzie piszą o warunkach gwarancji, zrobić zrzuty ekranu (jeśli jeszcze możesz) zawierające nazwę oprogramowania, numer modelu itp (ustawienia - zakładka informacje o tablecie). Po wysłaniu nie dzwonić tylko zadawać pytania e mailem (będziesz miał wgląd do całej historii odpowiedzi swoich i dedykowanego konsultanta).
Zadasz pytanie: w jakim celu to wszystko?
Odpowiedź: poczytaj opinie innych na temat działań serwisu na tym forum i nie tylko tu?
Wiem, że wygląda to jak przygotowanie się do "bitwy", ale lepiej mieć swoje własne dowody by móc ewentualną "bitwę" wygrać.
Serwis potrafi czynić "cuda" :mad:, wiem z własnego doświadczenia.
Powodzenia w naprawie.