Kategoria "najnowsze" nie jest aż tak doskonałym źródłem promocji jak by się wydawało - kategorię przegląda specyficzna grupa klientów - zainstalują wszystko co ciekawe, i po chwili sprawdzania odinstalują, albo przestaną używać.
Całkiem nieźle spisują mi się za to ogłoszenia - mam 2 aplikacje i wolne miejsce pod reklamy zajmuję ogłoszeniami na krzyż
Klikalność 20%(!) stopa konwersji na poziomie 5%
To co ma największy wpływ z tego co widzę, to reklama w internecie - dzięki stopce w postach na tym forum, Polska jest moim 5 pod względem wielkości rynkiem - nie sądzę, żeby było to bliskie średniej dla wszystkich aplikacji.
Warto też pamiętać o możliwościach, które daje android market i mieć na uwadze, czym ludzie się kierują, instalując aplikację, czyli: ikonka, screen'y pierwsze kilka linii opisu i to chyba wszystko. Resztę opisu warto wykorzystać na umieszczenie tam tekstu ukierunkowanego na wyszukiwarkę - dużo słów kluczowych po prostu.