Skocz do zawartości
Arer

Galaxy SL jak zrootować i wgrać nowy system?

Rekomendowane odpowiedzi

Arer

Witam,

posiadam telefon galaxy SL (i9003), mam wersje andorida 2.2.1. Chciałbym go zrootować i wgrać nowego androida najlepiej 2.3.5. (z tego co się orientuję na ten telefon nie ma nowszego). Otóż potrzebuję pomocy, gdyż jestem totalnie w tym zielony, nigdy tego nie robiłem. Byłby ktoś w stanie wysłać mi pliki potrzebne do zrootowania i wgrania androida 2.3.5 oraz poradnik jak tego dokonać?

Znalazłem ten temat http://forum.android.com.pl/f298/rom-android-2-3-5-xxkpm-cwm-recovery-cranium-modification-110499/ ale niestety pliki wygasły.

Z góry bardzo dziękuje.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    colt83

Android 2.3.6 oficjalny jak juz open rom

Albo cm11 by dhiru 4.4 Kitkat.

Jak 2.3 to wgraj najlepiej od poczatku I9003XXKPE STOCK pozniej LF3

do tego cf-root pod LF3 i tyle.

Poradnik jak najbardziej jest ok.

Z reszta kazdy poradnik odina dla androida bedzie dobry.

Jak masz rom kilkuplikowy to wg instrukcji. jak jednoplikowi to w PDA w odinie wklejasz i jazda

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Arer

Wybacz ale jestem w tym totalnie zielony i proszę o bardziej szczegółową pomoc, zależy mi na tym i będę bardzo wdzięczny.

Ściągnąłem [ROM][i9003] I9003XWLF2 / 2.3.6 / Polska / Czerwiec 2012 oraz program Odin v1.83.

Czy coś jeszcze muszę pobrać czy to wystarczy aby wgrać tego androida?

Oraz jakby ktoś mógł wypisać mi po kroczkach jak i co zrobić, bo będę robił to pierwszy raz i nie chcę niczego zepsuć.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    colt83

No ale wlasnie napisalismy - w poradnikach masz krok po kroku. Po to stworzone sa poradniki, by nie pisac 100 razy na miesiac kazdemu z osobna.

Za bricki i pozary domu nie odpowiadamy, ale uwierz - jak sam nic nie wymyslisz inaczej niz jest w poradniku, to na 99.7% nic nie zepsujesz.