Skocz do zawartości
lime

Mój HTC i parę pytań odnośnie ROM, Hboot, Bootloader..

Rekomendowane odpowiedzi

lime

Witam, jestem posiadaczem HTC Desire X z sieci T-Mobile.

Jestem zainteresowany zmianą "systemu?" w tym telefonie gdyż ostatnia aktualizacja nie przypadła mi do gustu.

Dlaczego? Głośność jest o połowę mniejsza niż to było wcześniej, bateria trzyma mi krócej. Myślę, że to są dwa najważniejsze argumenty z mojej strony.

Teraz mam do Was parę pytań, gdyż jestem totalnie zielony w tych sprawach. Nigdy nie interesowałem się różnymi modyfikacjami urządzeń, gdyż nie miałem takiej potrzeby aż do dzisiaj. Chciałbym aby mój HTC wrócił do życia!

Czytałem o tym, że tracę gwarancję no ale nic chyba gwarancja nie zrobi mi z telefonem, a jednak chciałbym go używać.

Mój telefon odnośnie wszystkich wersji:

HTC DESIRE X

Hboot-1.25 0002

RADIO-1.15.40.04

Android 4.1.1

HTC SENSE 4+

wersja oprogramowania (?) 2.23.118.2

Poziom HTC SDK API 4.65

(Chyba wszystko?)

PYTANIA:

1. Byłem zmuszony poczytać trochę poradników w internecie po angielsku i po polsku i zobaczyłem, że najlepiej ocenianym "systemem"/ rom? jest [01.01.14] mySENSEdx5 RC4.0 (JB | Sense 5.0) na stronie xde.

Czy mogę wgrać ten ROM na mój telefon, patrząc na wersję telefonu i androida itd. ??

2. Czy ten ROM sprawi, że muzyka będzie grała głośniej?

3. Czy ten ROM będzie z możliwością wybrania języka Polskiego?

4. Żeby posiadać ten ROM to będę potrzebował: odblokowanie bootloadera, instalacja jakiegoś RECOVERY(?) i całego tego ROOT'a tak?

5. Jeśli wszystko się zgadza z tym czego oczekuje to teraz jak przygotować się do tej roboty? Będę potrzebował kabel USB, Komputer i telefon, tak? Czy tym poradnikiem mogę to zrobić?: poradnik

6. Czy można jakoś zepsuć telefon, że będzie do wywalenia? robiąc tą czynność?

POZDRAWIAM, i proszę o odpowiedź na moje pytania. Bardzo potrzebuję zrobić tą czynność, modyfikacje z telefonem, lecz przed tym chciałbym mieć jakąś początkową wiedzę. Z góry dziękuje!