Skocz do zawartości
acd

Blade nie bootuje się po błędnym wybraniu modelu w icon battery mod

Rekomendowane odpowiedzi

acd

Hejka,

no i stało się zbrickowałem sobie blade (po włączeniu pojawia się android, a gdy ten znika telefon wisi). Plz o pomoc, ale ze szczegółami bo nie jestem informatykiem...

Edytowane przez acd

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    wykrzyk.png Twój temat narusza Regulamin Forum pkt 4.3.

Tytuł wątku musi być krótkim streszczeniem Twojego posta oraz w sposób jednoznaczny nakreślać problem lub istotę dyskusji. Powinien także zawierać informacje odnośnie tego, jakiej pomocy oczekujesz.
    Przydatne linki:
    Pierwsze kroki na forum
    Zmiana tytułu wątku
    Jak poprawnie nazwać temat
    sss[/warnt]

-napisz co robiłeś z telefonem(jaki miałeś soft, co wgrywałeś ostatnio itp.)
    -jeżeli się włącza i widzisz logo androida to na 99.9% nic poważnego(do odratowania)

Jeżeli miałeś custom ROMa to wejdż do recovery ręcznie(vol down+power) zrób wipe-factory reset, po czym wgraj ponownie ROMa(custom lub stocka z tego tematu:http://forum.android.com.pl/f277/zte-blade-tutorial-wgrywanie-stockowego-fabrycznego-romu-50739/)
    Jeżeli nie możesz uruchomić recovery to wgraj je przy pomocy fastboota, z tego poradnika:http://forum.android.com.pl/f277/zte-blade-tutorial-instalacja-clockworkmod-recovery-40811/ i dalej postępuj jak wyżej.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    acd

Dzięki za odzew

- miałem wgrane Froyo z którymś tam customem i działało świetnie

- dograłem sobie clockworka - też działał świetnie

- dałem ciała z dograniem icon battery moda od innego modelu (pare dni temu ukradli mi SGS i z przyzwyczajenia wybrałem zły telefon:(

- od tej pory efekt taki jak mówiłem.

- wieczorem zrobiłem full wipa, ale dalej ten sam efekt