Widzę, że istnieje jakiś "ogólny" temat serwisu, więc dopiszę i swoją sytuację 😉
Kupiłem na allegro motkę z "wariującym" dotykiem za 400zł by oddać ją na gwarancję. Koleś o niej wspominał, ale jemu się nie chciało czekać.
Telefon był kupiony w niemczech, w sklepie visitm.de 1 marca 2010r, więc mam tylko fakturę, bez kart gwarancyjnych. Na fakturze nie ma żadnych pieczątek, ani podpisów. Jest natomiast IMEI i jakiś kod kreskowy.
1. Telefon zaniosłem do "autoryzowanego" punktu w Krakowie, tzn W&K Serwis, rano 17 Października 2011r.
2. Dostawa do TelePlanu - 13:37 19 Październik 2011r - i rozpoczęcie naprawy
3. Zakończenie naprawy 14:26 21 Październik 2011r.
4. Administracja końcowa 7:33 24 Październik 2011r. Czas naprawy 2 dni 0 godzin 46 minut
5. Telefon odebrałem w Krakowie z punktu W&K około 16:30 26 Października 2011r.
Ogólnie byłem zdziwiony, gdy na moje pytanie w serwisie "jak tam" w piątek 21 Października, w poniedziałek dostałem odpowiedź, że telefon naprawiony i czeka na wysyłkę. Spodziewałem się tych 2 tygodni minimum 😃
Miałem też powycieraną farbę z tej metalowej "obwódki" wokół ekranu, ją też wymienili. Podobno co jest jedność, razem z szybką, nie zbyt mi się wydaje, ale nie wnikam 😃 W sofcie nie grzebali, przyszło dokładnie to samo co poszło, tzn kilka aplikacji, soft oryginalny, tapety itp to samo co miałem ustawione, cały profil gmaila tak samo. Dostałem cały formularz naprawy, razem, z dokładnym wynikiem badań.
Kontakt mailowy z TelePlan jest w miarę natychmiastowy. Wysłałem 2 maile jakoś około 7, i dostawałem odpowiedź po kilku minutach. Cała wymiana maili odbywała się bez problemów. Kontakt bezproblemowy (Pozdrawiam panią Anetę D. z TelePlanu 😉) Ogólnie jestem mega zadowolony 😉
Dziękuję 😉:mrgreen: