Skocz do zawartości
arkosw

Klawiatura + Mysz + Monitor ? Htc one s .

Rekomendowane odpowiedzi

arkosw

Witam. Jest to mój pierwszy wątek na tym forum, więc jeśli napisałem go w złym miejscu proszę o przeniesienie:)

Jestem szczęśliwym posiadaczem htc one s, ale dręczy mnie kilka pytań: Czy można podpiąć myszkę klawiaturę (usb) i telewizor/monitor jednocześnie ? Wiem, że można myszkę i klawiaturę. W telefonach typu SE neo v można było bo było osobne wejście hdmi a tutaj nie ma. Proszę o odpowiedź na to pytanie ;) . I jeszcze jedno: Czy można podpiąć pendrive do tego telefonu bez wgrywania jakichś kerneli/romów ? Ja jestem amatorem :) rota mam zrobionego , i bootloader jest odblokowany tyle wiem :( (sam robiłem). Jeśli trzeba wgrywać te kernele czy romy, to proszę o jakieś linki. Znalazłem coś takiego

ale nic z tego nie wiem bo nie po polsku.

Przepraszam, że marnuje wasz czas.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    DeTeMoto
    Czy można podpiąć pendrive do tego telefonu bez wgrywania jakichś kerneli/romów ?

Albo pendrive z mikrousb (są na Al...o) albo też normalny pendrive i przejściówka z USB na micro (też dostępna na Al..o) tak jak ja używam.

Co do reszty - nie miałem takiej potrzeby więc nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Telewizor lub monitor jak jest pod HDMI można podłączyć do telefonu za pomocą MHL Adapter sam korzystam i przy tym adapterze masz jedno dostępne wejście micro usb.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    arkosw

Wiem, ale chodziło mi oto żeby podpiąć telewizor i klawiaturę jednocześnie ale to jest chyba niemożliwe :) .