1. Mówię ci, spróbuj wgrać oryginalne oprogramowanie Odinem - tym samym robią to w serwisie Samsunga.
Działa on analogicznie do aplikacji aktualizującej zawartej w NPC i Kiesie - programach, które udostępnia Samsung aby użytkownik bez utraty gwarancji mógł zaktualizować oprogramowanie.
Po drugie, nie musisz wysyłać przez sklep na gwarancję, teraz nawet komisy w większości mogą wypisywać gwarancję.
Jeżeli oddasz przez sklep, będziesz czekał 1-2 tygodnie (wysyłają np. do Warszawy, Wrocławia), jeżeli oddasz sam do najbliższego serwisu, jest szansa że telefon będzie nawet w ten sam dzień.
Listę autoryzowanych serwisów, w których otrzymasz pomoc w ramach gwarancji znajdziesz powyżej:
Punkty serwisowe SAMSUNG .
2. Mówisz że przez jakiś czas było ok, więc na pewno Ci się nie wydaje, bo masz porównanie z poprzednim stanem. Mnie na początku posiadania Spicy przeraziły szumy, ale potem się przyzwyczaiłem, potem kupiłem PowerAMPa, który w niewiadomy mi sposób zniwelował je (prawdopodobnie dlatego, że PowerAMP likwiduje także trzaski poprzez zabawę z buforem audio).
Niestety, jeżeli nie modyfikowałeś telefonu (głównie nie masz roota), aplikacje za dużo zrobić nie mogły, ale nie jestem specem od SDK Androida.
Dalej jednak obstawiam kwestię oprogramowania, ale sprzętowego uszkodzenia też nie mogę wykluczyć.
Sorka za taki rozpis, ale jak ci się nie chce czytać to podsumuje 😃
a) spróbuj wgrać oprogramowanie Odinem zgodnie z tą instrukcją:
Forum po zmianach, link nie działa
b) jeżeli to nie pomoże, odwiedź serwis. Możesz to nawet zrobić pomijając punkt A, serwisanci zrobią to za Ciebie, a oszczędzisz sobie nerwów ;-)
Pozdrawiam ;-)