Skocz do zawartości
Daw85

Aktualizajca Huawei ascend Y300 Kto Doradzi ?

Rekomendowane odpowiedzi

Daw85

Witam Czy może mi ktoś pomóc w zaktualizowaniu tego telefonu ? Mam ten fonik z sieci t-mobile i posiadam na nim android 4.1.1 JB w koncowych numerach mam B171 i emotionUI 1.0. Czy jest jakiś nowy android na tego fona? Jak zrobic krok po kroku tą aktualizacje? Czytałem na innych forach ludzie pisali o androidzie kit kat że dziala na tym fonie i jakis cyano mode 11 o co z tym chodzi ?

---------- Post dołączono o 20:37 ---------- Poprzedni post napisano o 00:01 ----------

widze 88 wyświetleń a zero pomocy :( jestem nowicjuszem odnośnie androida i prosze o pomoc czy to tak wiele ? Chciałbym mieć nowszą wersje androida na tym telefonie. PLS Pomocy :/

Edytowane przez Daw85

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    ponczi

Dla T-mobile ta wersja, ktora posiadasz jest najnowsza.

Cyanogenmod 11 jest to zmodyfikowany android, pracujacy na androidzie 4.4. Opis jak co sie modyfikuje masz w temacie przyklejonym. Zanim cokolwiek uczynisz zapoznaj sie ze sposobami modyfikowania, by uniknac pozniej problemow.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Daw85

A mógłby ktoś opisac jak to wszystko zrobic krok po kroku bo w temacie przyklejonym jest to wszystko rozsypane jak klocki lego. A niechcial bym czegoś zrobić zle. Przydała by sie taka fajna instrukcja co zrobic od a do z i jakimi programami. Jestem nowy i troche trza mnie prowadzic co i jak w androidzie idzie zrobić :P

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    Daw85

tak może być? jestem nowy i troche lamie :P

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

1. Pobierasz aktualizację

Support-Ascend Y300-Downloads - Huawei Consumer BG

2. Wypakowujesz

3. Folder "dload" (czy jakoś tak), razem z plikiem w środku, przenosisz na kartę pamięci.