Skocz do zawartości
ghost10pl

Problem z aparatem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam problem z aparatem. Kiedy chcę włączyć (obojętnie w jaki sposób) wyświetla się błąd:

Aplikacja Aparat (proces com.android.camera) została niespodziewanie zatrzymana. Spróbuj ponownie.

Wydaje mi się, że to jest wina oprogramowania. Prosiłbym o szybką pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

jeszcze jakbys podał wersje romu itd byłoby łatwiej. Albo uaktualnij info pod nickiem tak jak to ma większosc userów...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Uzupełniłem. Dodam jeszcze, że nie znam się zbytnio na tego typu telefonach. Po prostu trafiła mi się dobra okazja na kupno a słyszałem same pozytywy i tym systemie. Mam nadzieję, że dobrze podałem SPL (wydaje mi się, że to jest wersja pasma podstawowego). Nic w telefonie nie było modyfikowane.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

podałes radio a nie spl. I pewnie nie amsz roota. MAsz 2 opcje. Wyczyszczenie wszytski danych aplikacji aparatu w - ustawienia - aplikacje, albo wipe ;]

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

wszystko jest już wyczyszczone.... Aparat zajmuje 0,00 kb w zarządzaniu aplikacjami.

---------- Post dołączono o 19:53 ---------- Poprzedni post napisano o 19:24 ----------

niestety nadal aparat nie dziala...

---------- Post dołączono o 21:13 ---------- Poprzedni post napisano o 19:53 ----------

a tak swoją drogą to te wipe coś za szybko moim zdaniem poszło. 2 sec i już format zrobiony ale błąd aparatu jest nadal ten sam...

---------- Post dołączono o 08:13 ---------- Poprzedni post napisano o 21:13 ----------

A może jakby tak wgrać aplikację aparat na nowo? Może by to coś dało. Tylko kto ma takie pliki...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

najlepiej bedzie walnąc roota, wgrac inny rom i wedy sprawdzic. Albo sciągnij z marketu jakąs aplikacje do zdjęc i juz.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi