Skocz do zawartości
hype24

The application Home (process com.motorola.home) has stopped unexpectedly

    Rekomendowane odpowiedzi

    hype24

    Zrootowałem Defy + Android 2.3.6 z T-mobile (45.0.2310.mb526.retail.en.gb) i wziąłem się za usuwanie bloatware, niestety usunąłem coś istotnego bo dostaję komunikat jak w temacie wątku. Mam backup Titanium, ale ta wiadomość pokazuje się cały czas, tak szybko że nie mogę uruchomić programu. Czy da się to zrobić z PC przez kabel? Może ktoś wie jakie usługi/aplikacje można usunąć bezpiecznie z tego softu?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak zrootowałeś to teraz wystarczy wgrać TWRP ( dotykowe recovery ) i możesz wgrywać najnowszy rom czyli 4.4.2 KITKAT, tam niepotrzebne aplikacje są już pousówane i nie bd musiał się już bawić w usówanie.

    Lecz wpierw, aby ten błąd nie wyskakiwał wyłącz telefon i teraz wejdź w recowery czyli przytrzymaj vol- oraz power, wyświetli ci się trójkąt i wykrzyknik wtedy przytrzymaj vol- oraz vol+ wyświetli ci się menu, wybierz wipe data factory reset a następnie wipe cache, poruszasz się po menu vol-/+ zatwierdzasz power. Tym sposobem zresetujesz ustawienia, czyli przywrócisz ustawienia fabryczne.

    Wysłane z mojego MB526 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    hype24
    Jak zrootowałeś to teraz wystarczy wgrać TWRP ( dotykowe recovery ) i możesz wgrywać najnowszy rom czyli 4.4.2 KITKAT, tam niepotrzebne aplikacje są już pousówane i nie bd musiał się już bawić w usówanie.

    Lecz wpierw, aby ten błąd nie wyskakiwał wyłącz telefon i teraz wejdź w recowery czyli przytrzymaj vol- oraz power, wyświetli ci się trójkąt i wykrzyknik wtedy przytrzymaj vol- oraz vol+ wyświetli ci się menu, wybierz wipe data factory reset a następnie wipe cache, poruszasz się po menu vol-/+ zatwierdzasz power. Tym sposobem zresetujesz ustawienia, czyli przywrócisz ustawienia fabryczne.

    Wysłane z mojego MB526 przy użyciu Tapatalka

    Dzięki za odpowiedź, ale to nie takie proste. Wyczyściłem już cache i wróciłem do ustawień fabrycznych, komunikat pojawia się cały czas. Jedynym wyjściem wydaje się uruchomienie backupu Titanium z poziomu komputera, przez kabel. Z telefonu nic nie mogę zrobić bo ekran jest nieaktywny dopóki nie kliknę force close, po czym historia się powtarza.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x