Skocz do zawartości
quadcore

Upgrade z ICS do Jelly Bean (LG P990).

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Na wstępie zaznaczam, że jestem lekko zielony w kwestii oprogramowania. Moja "wiedza" natomiast wystarczy, żeby stwierdzić jaką wersję mam w telefonie (4.0.4) i jaką mógłbym mieć (Jelly Bean), niekoniecznie aktualizaując oficjalnymi programami, czy też samym telefonem, gdyż aktualizacją jest najzwyczajniej niedostępna. Wiem również, że mogę to zrobić chyba poprzez Cyanogen mod(?). Stąd moje pytanie, jak zacząć, czy jest to trudne, pracochłonne i bardzo ryzykowne, oraz czy może być zrealizowane przy Windowsie 7 Home Premium.

Z góry dziękuję za pomoc,

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Teoretycznie każda modyfikacja telefonu jest ryzykowna, jednak ryzyko to może być większe lub mniejsze. Chcesz mieć Jelly Beana ok, ale która wersję?

Spośród ROMów dostępnych na ten telefon masz do wyboru:

1. Oficjalny CyanogenMod 10.1 (Android 4.2.2) w wersji NIGHTLY (wersja nie w pełni stabilna) [stary bootloader(?)].

2. MIUI v5 (Android 4.1.2) [Nowy bootloader(?)]

3. CyanogenMod 10.2 (Android 4.3.1) nieoficjalna wersja od użytkownika tonyp z forum xda [Nowy bootloader].

*4. CyanogenMod 11 (Android 4.4.2 KitKat) nieoficjalna wersja również od tonyp [Nowy bootloader].

Więcej ROMów możesz znaleźć jeszcze na xda.

Co do samej instalacji i ryzyka.