Skocz do zawartości
Mentor krj

Mam Pomysł na aplikacje

Rekomendowane odpowiedzi

Witam na wstępie przepraszam jeśli pomyliłem dział ale nie widze nigdzie odpowiedniego dla mojego tematu,jak coś to prosze przenieść.

Mianowicie wpadlem na super pomysł na aplikacje (w sumie to teraz mam już kilka pomysłów,ale skupmy się na głównym)

ale sam jej nie zrobie bo nie umiem i mam kilka pytań.

1. czy jestem w stanie sam nauczyć się programować i zrobić tą aplikacje,jak tak to w jakim mniej więcej czasie?dodam że na programowaniu nie znam się prawie nic.

2.Jakbym komuś zlecił zrobienie takiej aplikacji to ile ona by mogła kosztować i ile czasu by zajeło?

3.Powiedzmy że mam już tą aplikacje to jak zrobić żeby ludzie ją ściągali lub ją wiedzieli u siebie na komórkach?np jakoś się dodaje do tego marketu powiedzmy play czy coś podobnego cy jak to się odbywa?

4.Czy da się zarobić z takiej aplikacji?dodam że to nie gra .

5.Czy jest możliwe zrobienie takiej aplikacje że po podaniu jakiejś sumy,aplikacja sama dobierze poszczególne wartości żeby ta suma powstała? np powiedzmy że jest 100 punktów.każdy punkt ma jakieś tam wartośći np od 0 do 50. Punkt 1 ma 23 a punkt 17 ma 45 itp. Podajesz na początku sume np 80. i aplikacja ma sama skleić punkty tak żęby wyszła wpisana przez ciebie suma,oczywiscie to tylko przyklad i nie wiem czy dobrze to wytłumaczyłem.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

1. Jesteś, ale to zależy od wielu czynników.

2. Zależy jak skomplikowana jest aplikacja i czy zlecasz napisanie jej studenciakowi "za browara", czy firmie...

3. Było na forum wiele razy.

4. Da się.

5. Da się zrobić wszystko (w granicach rozsądku oczywiście). ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi