Oddałem telefon do serwisu. 2 tygodnie bez telefonu. Niby serwis wymienił taśmę usb mikrofonu i wgrał nowe oprogramowanie- według serwisu problem rozwiązano i nie wykryli już potem żadnych szumów. Niestety to totalna bzdura, bo szumy nadal występują. Kupiłem 4 różne startery żeby sprawdzić, czy to może nie wina operatora- nic z tych rzeczy. Nie mam zamiaru jednak zostać bez telefonu kolejne 2-4 tygodnie, dlatego powoli już się do tych szumów przyzwyczajam.
Na zestawie głośnomówiącym i na słuchawkach nie słychać szumów, ale raczej rzadko rozmawiam właśnie w ten sposób. Mówi się trudno. Być może ten konkretny model (telefon) został wyprodukowany w jakimś tam pechowym okresie czasu, który właśnie tak ma i nic na to nie poradzę.
Euro RTV AGD wymienia telefon na nowy dopiero po 3 naprawach serwisu, który dokonał wymiany/naprawy jakiegoś elementu wewnątrz telefonu- jak głosi gwarancja telefonu, z którą kazał mi się zapoznać serwisant Euro RTV AGD, gdy stwierdziłem, że mogłem od razu w ciągu 10 dni oddać telefon korzystając z rękojmi. Jak się okazuje rękojmia przysługuje mi tylko przy zakupie internetowym...