Witam!
Dzisiaj podpisałem w T-Mobile umowę o przedłużenie świadczenia usług i wybrałem sobie jako nowy telefon Samsunga Galaxy S3. Nie wiem czy dostałem jakiś wadliwy model czy coś bo po włożeniu karty SIM: raz ją wykrywa i prosi o podanie PIN ale zasięgu nie chce w ogóle złapać. Raz w ogóle nie wykrywa SIM i jeszcze inaczej jest opcja że wykryje SIM i złapie zasięg na maksa i zaraz znowu pojawia się te przekreślone kółeczko informujące o braku zasięgu. Kartę Micro SIM mam nową bo wymieniłem ją 2 dni temu (w innym S3 działa bez problemu jak i w innych telefonach). Przy próbie zwrócenia i wymienienia go na nowy w T-Mobile pani utwierdza mnie w przekonaniu że telefon muszę wysłać na reklamację i czekać te 14 dni roboczych na jego naprawę. Okey rozumiem jeśli miałbym ten telefon z tydzień ew. dwa ale ja taki odebrałem z salonu - niedziałający o czym dowiedziałem się w domu gdy go rozpakowałem.
Podsumowując: SIM raz wykrywa raz nie i tak samo z zasięgiem. Jest na 5 sekund i znika ao.o
Jest jakaś na to rada?
Przepraszam, że tak wygląda mój pierwszy post na tym forum ale obiecuję że zostanę na dłużej i będę się biernie udzielać 😉