Ostatnio oddawałem telefon do Trial Poznań - Samsung Galaxy Note 3.
07.05 telefon oddany z samego rana do Trial Poznań, wzieli tylko telefon (jego dotyczyla usterka) oraz gwarancje z dowodem zakupu. Ja od siebie dodalem dokladny opis usterki na kartce A4 wraz z moimi danymi i danymi telefonu (model, imei). Jako, ze telefon w stanie idealnym bez sladów uzytkowania, opisalem to oraz zaznaczylem, ze posiadam dokumentacje foto oraz wideo (takową zrobilem w razie gdyby byly jakies 'jaja' z serwisem, juz duzo sie naczytalem o nagle zalanych telefonach itd). W Trial Poznań dostałem potwierdzenie odbioru telefonu, tam natomiast wpisali, ze telefon posiada slady uzytkowania i ze dokladny opis w pismie od klienta.
09.05 telefon trafil do Regenersis Warszawa - wiec nie wiem, czy w Trialu cokolwiek naprawiaja sami, czy lepiej od razu slac darmowym kurierem do Warszawy (o tym na koncu).
15.05 urządzenie zostało naprawione w Regenersis Warszawa i odesłane do Trial.
Na stronie ze sprawdzaniem informacji o naprawie był podany numer listu przewozowego. Dzięki temu moglem sprawdzic, ze juz 16.05 z samego rana telefon został odebrany przez kogos w Trialu. Jako, ze bardo zalezalo mi na tym, zeby telefon odebrac przed poniedzialkiem (planowany dluzszy wyjazd), a i widzialem ze naprawiony telefon zostal juz odebrany w Poznaniu, zadzwonilem do Trial'a by dowiedziec sie, czy moglbym tego 16.05 podejsc po telefon. Powiedzieli mi, dosyc niemilo, ze nie powinienem wiedziec nawet, ze telefon do nich trafil, i ze oni jeszcze musza cos tam zaksiegowac u siebie, sprawdzic, nie wiem, i mam czekac na smsa z zaproszeniem po odbior.
Czekalem caly dzien, nic nie przyszlo. Jako, ze w sobote maja otwarte od 10 do 14, chwile po otwarciu (17.05) udalem sie osobiscie do Triala na Przemysłową, zeby telefon odebrac. Tutaj juz nie bylo najmniejszych problemow, nagle sie okazalo ze telefon u nich jest, cala procedura zajela im doslownie 2 minuty. Gdybym nie poszedl, na telefon czekalbym do poniedzialku albo dluzej, bo nei zapowiadalo sie, zeby ktos sie po to ruszyl od tak. Dlatego wniosek moj taki, ze lepiej od razu slac do Warszawy, wtedy otrzymujemy darmowa przesylke zwrotna pod nasz adres, nie musimy latac, prosic sie, czekac.
Nie wiem, jakimi usterkami Trial zajmuje sie na miejscu. Ja mialem problem z wyswietlaczem i zasiegiem (telefon bardz slabo lapal zasieg i wyswietlacz zacinal sie bardzo czesto). Wymieniona zostala tasma koncetryczna w Warszawie. Ach, i w Regenersis dopisali, ze stan telefonu zgodny z opisem klienta, czyli zgodny z tym, co ja napisalem - brak sladow uzytkowania. Regenersis naprawde zalatwilo bardzo szybko i rzetelnie. Zadnych uszkodzen telefonu przy tym, wszystko dziala, usterke naprawili.
Moze warto oddawac do Triala telefony, ktoryi moga zajac sie na miejscu, jednak jezeli i tak telefon ma trafic do Warszawy, nie warto marnowac 2-4 dni na 'pośrednika' jakim w tym wypadku jest Trial.
Ogolnie jednak ze wszystkiego wywiazali sie dobrze, poza lekka ignorancja i zlewaniem klienta.