Tak dla jasności,to 14 dni obowiązuje przy oddawaniu na niezgodność z umową.Chodzi o to ,że w przeciągu tych dni (14 dni)sprzedawca musi zdecydować czy naprawia ,czy naprawa przewyższa koszty i wtedy dostajesz nowy telefon,albo zwrot kasy.Ty z tego co zrozumiałam oddałeś na gwarancję ,a to zupełnie dwie różne sprawy.Gwarancja obejmuje naprawę sprzętu i o ile nie posiadają części naprawa może się przedłużyć.Przerabiałam ten temat przy samsungu S3 kupionym w komisie,tak że piszę z własnego doświadczenia.Dodam tylko,że oddając telefon od razu zgłaszałam niezgodność z umową. W naszym prawie zakłada się ,że do pół roku od zakupu jeżeli występują wady,jest domniemanie że były one fabryczne. Na to są stosowne paragrafy i warto ich poszukać i się nimi podeprzeć w razie konieczności.