Skocz do zawartości

    Rekomendowane odpowiedzi

    Hanza

    Witam!

    Niedawno stałem się właścicielem tabletu Goclever tab t70. Postanowiłem opisać trochę ten model, a przy okazji spytać innych userów o możliwości jego modyfikowania.

    Tak więc sprzęt kupiłem za 499zł co wydaje mi się niedużą ceną w stosunku do konkurencyjnych propozycji na androidzie. Wraz z urządzeniem otrzymujemy kabelek mini usb, ładowarkę, odrobinę lakoniczną instrukcję obsługi i pilot zdalnego sterowania (chodzi bardzo dobrze, doskonale ułatwia przerobienie tabletu na wierzę hifi czy też ramkę do zdjęć). Co do wykonania przyczepić się nie mogę, sprzęt jest cienki, lekki i poręczny, może przyciski mogły by być ciut mniej wystające, a może się po prostu czepiam ;)

    Jeśli chodzi o hardware to jest tak:

    Ekran: 7’ 800x480px

    Procesor: Telechips 8902 800MHz

    Ram: 256mb

    Pamięć: 4gb

    System: Android, o wersji ciut dalej

    Poza tym jest: akcelerometr, wifi, bateria na 2-3 godziny zabawy. Na obudowie znajdziemy także wyjście słuchawkowe, mini HDMI, USB 2.0, mini USB gniazdo kart micro SD, gniazdo zasilania.

    Software:

    System to android, producent na pudełku raczy nas informacją że jest to system w wersji 2.2. Informacja ta jednak została zamalowana, a w instrukcji widnieje informacja że to android 2.1 Jednak gdy odpalimy urządzenie dowiadujemy się że mamy jednak system 2.2.01

    Całość działa całkiem płynnie, sprzęt nie grzeje się tak jak jeden z chińczyków które miałem w ręku. Opera + flash + wifi działa płynnie, czasami jak w tle mamy więcej apsów to przymuli na moment ale sama się odwiesza, poddała się dopiero przy youtube i wideo w full hd gdzie bardzo spadł fps (mimo tego nadal szło wyjść z aplikacji bez resetowania urządzenia)

    Akcelerometr działa poprawnie, nie przymula ekranu przy obracaniu. Dźwięk z wbudowanych głośniczków czysty, jedynie przy maksymalnej głośności (która nie jest aż tak „maksymalna”) zaczyna delikatnie charczeć.

    USB: podpiąć idzie myszkę, klawiaturę, pendrive, dysk 2,5’ hub aktywny działa prawidłowo. Nie miałem okazji przetestować modemu 3g, natomiast wiem że nie chciał zabrać ani bluetooth, ani czytnik kart pamięci.

    Rootowanie: Tu pojawia się moje pytanie, próbowałem już metody 1-click root z xda. Niestety lipa (co ciekawe powinna działać bo fix od googla jest od wersji 2.2.1 a przypominam w tablecie mamy 2.2.01)

    Teraz mam zamiar sprawdzić SuperOneClick Jednak coś czuje że i tu może pojawić się problem, tak więc chciałbym spytać czy macie jakieś pomysły na roota w tym urządzeniu?

    Znam się trochę na systemach unixowych i dalej już bym sobie poradził, ale prosił bym w tym miejscu o małą pomoc / sugestię.

    W miarę możliwości będę robił update tematu. a:\\

    27.03.2011 22:10 update

    1.

    Sprzęt pomyślnie zrootowany wedle poniższej instrukcji:

    [APP]SuperOneClick v1.7 (Root, Unroot, Enable Non-Market App) - xda-developers

    jak będę miał czas spolszczę i przerzucę niezbędne pliki na inny serwer

    2.

    Z rzeczy innych to rzeczywisty speed procesora: 720 MHz i uwaga na wkładanie karty pamięci bo wciskałem ją dzisiaj niedbale na siłę i niemal została "wchłonięta" przez obudowę.

    Edytowane przez Jukon
    update

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    JBA

    Witam.

    Prosiłbym jeśli można o sprawdzenie, czy w przypadku rozładowania baterii istnieje możliwość pracy na zasilaniu podpiętym do USB. Posiadam przenośną baterię do laptopa dającą między innym zasilanie poprzez złącze usb i byłby to duży plus.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Hanza

    Jestem na chwile obecną w stanie potwierdzić ze po zrootowaniu systemu i ustawieniu usb w tryb normalny tablet jest ładowany poprzez USB

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam wszystkich to chyba moj pierwszy post tutaj, jak dotad sie przygladalem ale widze ze w koncu pojawil sie temat mozliwosci t70 . ze swojej strony musze powiedziec ze jest to niezly sprzet jednak po proboie odchudzenia uwalilem go nieco gdyz poszla do smietnika aplikacja telefon i co 3 sekundy wyskakuje komunikat:( wiec jesli ktos moglby wrzucic tu alpikacje telefon z t70 to bede dzwieczny :)

    A co do taba to na jednym z benchmarkow mial mniej punktow niz moj Swift :P ale nie mialem wlozonej karty sd wiec to zapewne obcielo kilka punktow. Dodam ze jest bardzo delikatny i mialem juz problem z wylamaniem gniazdka laodowania :( spadl z podpieta wtyczka az sie obudowa wgiela:P , do roota uzylem z4root i raz dwa sie udalo .

    co do flasha Hanza jak udalo i sie sie uruchomic? ja jedynie przez skyfire jednal obraz nie jest taki jak nazley bo za roznokolorowa mgla :( jesli przy uczynnosci ktoregos z kolegow uda mi sie naprawic te aplikacje telefon to bede dalej mogl cos wiecej powiedziec :) pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam.

    Czy dałoby się zainstalować inny system np. XP albo Windows ce w tym tablecie ponieważ chce go kupić.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Pi2

    Witam

    Własnie nabyłem Goclever Tab T70 i mam do Was pytanie, nie można sie nim połączyć z siecią z ukrytym ssid mial może ktoś taki problem?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W sieciach WiFi masz opcję ręcznego dodania AP tylko musisz prawidłową nazwę wpisać i klucz.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Uruchomił ktoś ad-hoc na tym sprzęcie ? Siedze drugi dzień i nic. Podmieniałem pliki wpa_supplicant na z hackowane zarówno w werski 5.x jak i 6.x , zmieniałem ustawienia w pliku wpa_supplicant.config i też lipa . Nie moge też użyć żadnego programu do SoftAp moja karta tego nie obsługuje .Macie jakieś pomysły ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    pomocy ratujcie kupilem tableta gocliver t70 i nie moge zainstalowac modemu play , wyswietla zasieg ze jest a nie moze połaczyć modem e220

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jaki masz VID oraz PID modemu. W połączeniach WiFi masz 3G należy tam dodać punkt dostępu. Dla play APN internet bez usera oraz hasła, numer dostępu *99#.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x